قطعاَ شما هم شنیده‌اید که اعزام دانشجو به روسیه و همچنین تحصیل پزشکی در روسیه طرفداران بسیار زیادی دارد. وقعیت این است که کشور روسیه یکی از بهترین کشورها با سطح بالای کیفیت آموزشی بوده که امروزه  بسیار مورد توجه دانشجویان مهاجر از سرتاسر جهان قرار گرفته است. حال اگر شما هم قصد تحصیل پزشکی در روسیه را دارید، می‌توانید از موسسه روس دانش کمک گرفته و با شرایطی عالی و بدون دردسرهای مربوط به اقامت، رویای تحصیل در روسیه را به دست آورید.

تحصیل پزشکی در روسیه

کشور روسیه که  پهناورترین کشور جهان می باشد، به طور کلی دارای موقعیت عالی و ویژه‌ای برای تحصیل می‌باشد؛ زیرا دارای زیرساختارهای آموزشی و سیستم آموزشی بسیار حرفه‌ای است. حال لازم است بدانید که تعداد زیادی از متقاضیان تحصیل در این کشور، قصد دارند تحصیل پزشکی در روسیه را به عنوان هدفگذاری اصلی زندگی خود قرار دهند؛ زیرا هزینه‌های تحصیل پزشکی در این کشور کاملا مقرون به صرفه می‌باشد و همچنین معدل برای تحصیل پزشکی در روسیه چندان حائز اهمیت نیست.

افرادی که قصد تحصیل در روسیه را دارند و قصد انتخاب رشته‌های پزشکی را داشته، لازم است بدانند که باید به زبان انگلیسی یا روسی مسلط باشند؛ به طوری که متقاضیان در هنگام پذیرفته شدن در دانشگاه این کشور باید انتخاب کنند که به کدام زبان می‌خواهند تحصیل کنند.

تحصیل در روسیه با کدام زبان بهتر است؟!

در اینجا باید توجه داشته باشید تحصیل در روسیه به زبان روسی مناسبتر است؛ چرا که هزینه های تحصیل پزشکی در کشور روسیه به زبان روسیه ارزان تر بوده و از طرفی افراد برای ورود به بازار کار، به خصوص در رشته‌های پزشکی، نیاز به ارتباط اجتماعی با عموم مردم و در نتیجه مستلزم مهارت در زبان روسی می باشند.

حال باید بدانید هنگامی که شما قصد تحصیل پزشکی در روسیه را کردید، می‌توانید از موسسه روس دانش که یکی از با تجربه‌ترین موسسات در این زمینه می باشد، کمک بگیرید. نکته مهم در اینجا این بوده که متقاضیان تحصیل در کشور روسیه با توجه به نمره‌ای که در آزمون به دست آوردند، می‌توانند در یکی از رشته‌های پزشکی، داروسازی و پرستاری اقدام به تحصیل نمایند. در خصوص رشته داروسازی باید بدانید طول دوره تحصیل برای این رشته ۶ تا ۷ سال بوده و برای رشته دندانپزشکی که باید در پروسه انجام آن، همان مراحل ورود به رشته پزشکی سپری شود، این مدت زمان حدود ۵ سال می‌باشد. رشته پرستاری که از دیگر رشته‌های پزشکی طرفداران بیشتری دارد، هزینه پایین‌تری داشته و همچنین مدت زمان کمتر برای تحصیل که چهار سال است، نیاز می‌باشد.

مزایای تحصیل در روسیه

هنگامی که شما از روس دانش برای دریافت اقامت تحصیلی در کشور روسیه  کمک می‌گیرید، طبیعتاً یکی از مهمترین سوالاتی که برایتان پیش می‌آید در خصوص مزایای تحصیل پزشکی در روسیه است. در این خصوص باید بدانید پذیرش و فرآیند دریافت ویزا برای دانشجویان در کشور روسیه، بسیار آسان‌تر از کشورهای دیگر است. همچنین تحصیل در روسیه نیاز به مدرک زبان نداشته و همانطور که گفته شد، متقاضیان می‌توانند به دو زبان انگلیسی یا روسی تحصیل کنند.

از طرفی کیفیت بالای آموزش در کالج‌ها و دانشگاه های پزشکی روسیه به قدری بوده که دانشگاه های این کشور در سطح بین المللی از اعتبار بالایی برخوردار می‌باشند و کم هزینه بودن تحصیل پزشکی در روسیه، از دیگر دلایلی است که افراد به تحصیل پزشکی در این کشور روی آورده اند؛ به طوری که شهریه تحصیل پزشکی در روسیه برای شهروندان این کشور و دانشجویان بین المللی تفاوت چندانی ندارد. محیط تحصیلی بین المللی دانشگاه‌های روسیه نیز کاملاً امن بوده و مدارک پزشکی صادر شده از این دانشگاه‌ها توسط سازمان جهانی بهداشت یونسکو و دیگر سازمان‌های بین المللی دارای اعتبار است.

خدمات اعزام دانشجو به روسیه توسط روس دانش

همانطور که گفته شد در هنگام تحصیل در روسیه توسط روس دانش، افراد می‌توانند از خدمات زیادی استفاده کنند؛ به طوری که باید بدانید جهت تحصیل پزشکی در روسیه، هنگامی که افراد از این موسسه (روس دانش) کمک می گیرند، به راحتی می‌توانند مدارک تحصیلی خود را به زبان روسی ترجمه رسمی کرده و از دانشگاههای مورد تایید در روسیه پذیرش دریافت کنند.

از دیگر خدمات ارائه شده روس دانش برای اعزام دانشجو، ارسال دعوتنامه بعد از پذیرش رسمی و ثبت نام می‌باشد. این مشاورین همچنین برای شما ترانسفر فرودگاهی دریافت کرده و در خوابگاه مناسب برای دانشجویا ایرانی داوطلب در تحصیل در روسیه ثبت نام می‌کنند و همچنین جهت افتتاح حساب بانکی و ثبت اداره پلیس و انجام آزمایشات پزشکی و بیمه درمانی نیز با شما همراه بوده و به صورت حضوری و تلفنی به مدت یک سال برای شما مشاوره رایگان در نظر گرفته می‌شود.

بهترین دانشگاه های پزشکی روسیه

با توجه به اینکه گفته شد موسسه روس دانش از دانشگاه مناسبی برای شما پذیرش دریافت می‌کند؛ اما لازم است در خصوص بهترین دانشگاه‌های پزشکی این کشور اطلاعاتی به دست آوردید‌. مبلاً یکی از بهترین دانشگاه‌ها در زمینه تحصیل پزشکی در روسیه، دانشگاه ایالتی لومونوسوف بوده که در شهر مسکو قرار دارد و در زمره‌ی بهترین دانشگاه‌های این کشور از نظر سطح علمی و علوم تحقیقاتی قرار دارد.

دانشگاه نووسیبیرسک نیز از دیگر دانشگاه مدرن روسیه است که در رده بندی دانشگاه های جهان در میان ۵۰۰ دانشگاه برتر قرار دارد. همچنین دانشگاه علوم‌ پزشکی آلتای، دانشگاه داغستان، دانشگاه خاوردور، دانشگاه علوم پزشکی کازان، دانشگاه پزشکی سیبری، دانشگاه علوم پزشکی سن پترزبورگ و .... نیز از دیگر گزینه‌های مناسب برای تحصیل در روسیه، بخصوص تحصیل پزشکی در روسیه می‌باشد.

هزینه تحصیل پزشکی در روسیه

 همانطور که گفته شد به طور کلی هزینه تحصیل پزشکی در روسیه کاملا مقرون به صرفه می باشد. اما توجه داشته باشید این هزینه بسته به نوع دانشگاه، مقطع تحصیلی و رشته متفاوت می باشد که در این جا باید بدانید هزینه رشته های پزشکی و دندانپزشکی در این کشور تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، البته این هزینه به طور کلی از شهریه دانشگاه های غیر پزشکی روسیه بالاتر میباشد.

دریافت ویزای تحصیلی روسیه با کمک روس دانش

حال هنگامی که شما قصد دریافت ویزای تحصیلی روسیه با استفاده از موسسه روس دانش را داشتید لازم است بدانید برای اخذ ویزای تحصیلی روسیه ابتدا شما باید ویزای دانشجویی دریافت کنید که اگر شما از سوی یک دانشگاه یا کالج پزشکی پذیرش داشته باشید موسسه روس دانش به راحتی به شما کمک می کند تا این ویزا را دریافت کنید. دقت داشته باشید از جمله مهمترین مدارک برای اخذ ویزا شامل فرم کامل شده برای درخواست پذیرش دانشگاه، کپی پاسپورت، کپی از مدارک دیپلم، هزینه دعوتنامه و هزینه پیک می باشد. همچنین هنگامی که شما به سفارت روسیه برای دریافت ویزا مراجعه می‌کنید، باید فرم تکمیل شده درخواست ویزا، ارائه نامه پذیرش یا دعوتنامه، پاسپورت با اعتبار حداقل دو سال، مدارک تحصیلی ترجمه شده به زبان روسی و گواهی سلامت ترجمه شده به زبان روسی را ارائه دهید.

راه های ارتباطی با موسسه روس دانش

www.rusdanesh.com

study@rusdanesh.com

0079119831901