چگونه می توانیم بهترین وکیل طلاق توافقی را پیدا کنیم؟ سؤالی که بسیاری از افراد به هنگام برخورد با مشکلات زناشویی و مشاجره های خانوادگی از مشاوره حقوقی سوال میکنند. اما به راستی بهترین وکیلی که بتواند تحت عنوان وکیل طلاق برای طیف وسیعی از مشاجرات خانوادگی بهترین باشد و راه حل های مناسبی پیدا کند کیست؟ چگونه می توان چنین فردی را پیدا نمود؟ اگر شما هم چنین سؤالاتی را در ذهن خود می پرورانید باید گفت پاسخ آن ها بسیار ساده است. فقط کافی است در وهله اول بدانید که آیا سؤالاتی که به دنبال پاسخ آن ها می گردید در زمره امورات حقوقی قرار دارند یا خیر. پس از آن بدانید که تخصص در امورات حقوقی می تواند بخش عمده از موفقیت پرونده شما را تضمین کند. چرا که مقوله تجربه در امور حقوقی و به ویژه وکالت امر خطیر و بسیار مهمی است. موسسه حقوقی اوستا به عنوان معتبرترین و شناخته شده ترین موسسه های حقوقی در ایران با پرورش برترین وکلای متخصص در این زمینه دقیقاً همان مکانی است که می توان بهترین وکیل طلاق را پیدا نمود.

طلاق توافقی، آسان ترین شیوه طلاق

همه چیز درباره وکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی کیست؟ این روزها تشنجات بالایی که بر بسیاری از زندگی ها حاکم گشته و مشکلات متعددی از قبیل اقتصادی، فرهنگی و.. که بر بالای آن ها به ویژه جوانان امروزی سایه گسترانیده موجب شده تا برخی از خانواده ها به نوعی درگیر مشکلات قضایی شوند. چه بسا در این میان خیلی از آن ها توان تحمل جبر زندگی را نداشته و طلاق توافقی را بر ادامه زندگی ترجیح دهند. بدیهی است که جمع کثیری از آن ها هیچ گونه آشنایی با قوانین شکلی و ماهوی مربوطه ندارند. در چنین شرایطی عقل ایجاب می کند که امورات مربوط به دفاع از حقوق خود را به دست بهترین وکیل طلاق توافقی سپرد.

در خصوص لزوم استفاده از خدمات بهترین وکیل طلاق توافقی مطالب سودمند بسیاری است. کافی است سری به وب سایت های مختلف گوگل بزنید تا اطلاعات متنوع و جامعی را دراین­باره پیدا کنید. اما با تمامی این اوصاف هنوز هم در کشور عزیزمان ایران به مثابه خیلی از کشورهای توسعه یافته استفاده از خدمات وکلای پایه یک دادگستری همچون وکیل طلاق چندان رواج نیافته است. ممکن است یکی از دلایل بارز آن ناآگاهی افراد جامعه از مزیت ها و اهمیت استفاده از آن است. اما نکته ظریف اینجا است که انتخاب بهترین وکیل طلاق در راستای دفاع از حق و حقوقتان می تواند یکی از مهم ترین تصمیمات شما در طول مراحل جدایی یا همان طلاق از همسر باشد.

شرح وظایف وکیل طلاق

در قانون مدنی و حمایت از خانواده درباره معرفی وکیل طلاق توضیحات مفصلی ارائه گشته در این باب که وکیل پایه یک دادگستری در هنگامی که موکل وی پرونده ای در خصوص طلاق و مطالبه مهریه در اختیارش قرار می دهد ابتدا بایستی به تمامی دلایل و خواسته های موکل خود به منظور درخواست طلاق توجه نموده و سپس تمامی مراحل، نحوه اقدام و نیز شرایط دادخواست را با جزئیات کامل برای موکل خود بازگو نماید.

مشاوره حقوقی، طلاق توافقی در تهران

در یک بیان ساده تر به وکیل پایه یک دادگستری که روند طلاق توافقی موکلین خود را بر عهده دارد وکیل طلاق گفته می شود. به تجربه ثابت شده است و احتمالاً بارها در میان اطرافیان خود مشاهده کرده باشیم که طلاق توافقی در بسیاری مواقع روندی خسته کننده و دشوار را برای زوجین فراهم می آورد. از طرفی هم یکی از رایج ترین پرونده های قضایی در سراسر کشور است. زمانی که حرفی از طلاق توافقی به میان آورده می شود به این معنی است که زوجین در زمینه هایی از جمله نفقه، مهریه، حضانت فرزندان، اجرت المثل و... به توافق رسیده اند. اینجا است که بهترین وکیل دادگستری تحت عنوان بهترین وکیل طلاق در این زمینه می تواند روند پر پیچ و خم مسیر طلاق را کاملاً طبیعی نموده و موجبات سهل و آسانی آن را فراهم آورد.

مزایای انتخاب بهترین وکیل توافقی چیست؟

درباره مزیت های انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی چه می دانید؟ همان‌طور که می دانیم پیشبرد دنیای امروزی به سوی صنعتی شدن باعث شده تا تمامی امورات در حوزه های مختلف به صورت تخصصی انجام شوند. قاعدتاً هر یک از کارهای حقوقی و مسائل مربوط به آن ها من جمله اخذ وکیل طلاق نیز از چنین قاعده ای مستثنی نبوده و نیست. موسسه حقوقی اوستا با سال ها سابقه و تبحر در امر پرونده های حقوقی و کسب موفقیت های چشمگیری در این زمینه توانست به درجات عالی و قابل قبولی نایل شود. مهم ترین نقطه قوت وکلای متخصص در این موسسه این است که می دانند کدام وکیل برای رسیدگی به پرونده شما مناسب است.

خطاب به زوجینی که برای جلوگیری از مراجعات مکرر به دادگاه های خانواده، دخالت اطرافیان در پروسه مربوط به طلاق و در نهایت کم تر شدن مدت زمان صدور گواهی مبنی بر طلاق توافقی پیشنهاد می شود بهترین وکیل طلاق را از موسسه حقوقی اوستا انتخاب کنند. از دیگر مزایای مهم اخذ وکیل طلاق توافقی در موسسه حقوقی اوستا به شرح زیر است:

  • با انتخاب بهترین وکیل طلاق نیازی به حضور زوجین در جلسات پیاپی مشاوره دادگاه نیست
  • با انتخاب بهترین وکیل دادگستری نیازی به حضور زوجین در دادگاه خانواده نیست
  • وکیل طلاق می تواند به نیابت از موکل خود صیغه طلاق را در دفترخانه به اجرا درآورد
  • در صورت اخذ بهترین وکیل طلاق حجم انبوهی از مشاجرات، اختلافات و تنش‌های احتمالی زوجین ناشی از ملاقات های حضوری برطرف خواهند شد
  • وجود بهترین وکیل طلاق توافقی از موسسه حقوقی اوستا به سبب آشنایی وی با پروسه مربوطه و شعب مختلف دادگستری باعث کاهش روند رسیدگی به پرونده خواهد شد
  • اگرچه انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی از موسسه شناخته شده اوستا به مثابه سایر مؤسسات حقوقی دیگر مستلزم پرداخت هزینه هایی تحت عنوان حق الوکاله می باشد اما در قبال آن از پرداخت بسیاری از هزینه های اضافی دیگر جلوگیری به عمل می آید
  • جالب اینجا است که هر یک از زوجین با انتخاب وکیل مربوطه و اطلاع از مهارت ها، توانایی و تخصص وی تا حد بسیار بالایی از راه حل های قانونی آشنا شده و با اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری منتظر اتمام و موفقیت پرونده خود می شوند

منبع: موسسه حقوقی