تبلیغات و مارکتینگ نقش مهمی در معرفی یک برند یا فعالیت و رشد و گسترش آن دارد؛ از روش های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می شود؛ از پخش تراکت و آگهی های تبلیغاتی گرفته تا طراحی سایت همگی روش هایی برای معرفی کسب و کارها محسوب می شوند. اما از آن جایی که تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای سطح شهر هزینه بسیاری داشته و تبلیغات به روش سنتی (تبلیغات کاغذی و تراکت های تبلیغاتی) نیز آن تاثیر سابق را ندارند، امروزه بیشتر از تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود. اینترنت بستر و فضای مناسبی را برای معرفی و ارائه کالا و خدمات شما و بازاریابی آن ها فراهم کرده است و اگر با اصول این روش تبلیغاتی آشنایی داشته باشید می توانید بهترین نتیجه را کسب کنید. یکی از کارهایی که در روند تبلیغات اینترنتی برند خود و برای هر چه بیشتر دیده شدن سایت تان باید انجام دهید، خرید بک لینک است.

بک لینک چیست؟

بک لینک ها، لینک هایی هستند که از سایت های دیگر به سایت شما ارجاع داده می شوند. در حقیقت شما می توانید با قرار دادن آدرس سایت خود در سایت های مختلف ضمن دریافت کلیک و ورودی بیشتر، به افزایش اعتبار سایت خود کمک کنید. بک لین را می توان یکی از شاخصه های مهم و تاثیرگذار در بهینه سازی و سئو سایت دانست؛ لینک های ورودی از سایت های دیگر به سایت شما نقش مهمی در ارتقای رتبه بندی سایت در موتورهای جست و جو دارد.

لینک سازی به دو نوع لینک سازی داخلی و خارجی تقسیم می شود؛ لینک سازی داخلی در میان صفحات داخلی یک وب سایت انجام می شود. در واقع اگر شما از یک صفحه سایت خود به صفحه دیگر لینک یا پیوندی ایجاد کرده باشید، لینک سازی داخلی انجام داده اید. در مقابل، لینک سازی خارجی زمانی صورت می گیرد که لینک صفحات سایت شما در یک سایت دیگر درج شده باشد و مخاطب از سایت های دیگر به سایت شما هدایت شود.

تقسیم بندی دیگری که برای لینک ها در نظر گرفته می شود، لینک های فالو (Do-follow) و نو فالو (Nofollow) است. کلیه لینک ها به طور پیش فرض فالو در نظر گرفته شده و موجب ارتقای رنکینگ سایت شما می شوند؛ اما اگر از تگ نو فالو در کد HTML لینک استفاده شده باشد، آن لینک نو فالو خواهد بود و تاثیری در اعتبار بخشی به سایت و سئو سایت نخواهد داشت.

d2

تاثیر بک لینک ها در سئو یک سایت

همان طور که پیش تر نیز به آن پرداختیم، بک لینک ها می توانند در ارتقای رتبه بندی سایت شما تاثیر به سزایی داشته باشند؛ برای آن که این لینک در موتور جست و جوی گوگل تاثیر بیشتری داشته و اعتبار و ارزش بیشتری به سایت شما ببخشد باید در سایت های مرتبط و معتبر درج شده و از کلمه کلیدی مناسبی برای آن استفاده شود.

یکی دیگر از تاثیرات بک لینک ایجاد ترافیک ارجاعی برای سایت است؛ تمام ورودی های یک سایت تنها از طریق موتورهای جست و جوی گوگل و یاهو نبوده و بخش اعظمی از ورودی ها با کلیک بر روی این لینک ها به سایت شما ارجاع داده می شوند. بنابراین اگر از سایت های معتبر و باکیفیت بک لینک بخرید، ترافیک هدفمندی را نیز به سایت خود هدایت می کنید.

از نظر برندینگ و تبلیغاتی نیز بک لینک ها موجب اعتبار بخشیدن به برند شما می شوند؛ این لینک ها به شناخته شدن و دیده شدن نام تجاری و سایت شما کمک می کنند و سبب می شوند که برند شما به عنوان یکی از محبوب ترین ها در زمینه کاری خود معرفی شود.بنابراین به طور کلی می توان نتیجه گرفت که هر چه لینک ها باکیفیت تر باشند و از دامنه سایت های معتبرتری گرفته شده باشند، تاثیرات بیشتری بر سئو و بهینه سازی یک سایت دارند.

خرید بک لینک از آژانس خلاقیت و دیجیتال مارکتینگ راش وب

یکی از شرکت های تخصصی فعال در حوزه تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ، آژانس تبلیغاتی راش وب است. آژانس خلاقیت راش وب با پنج سال سابقه کار و تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ به شما در پروسه تبلیغات مشاوره داده و شما را تا رسیدن به اهدافتان همراهی خواهد کرد. از جمله فعالیت های این شرکت می توان به تولید محتوا، انتشار رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک، طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت اشاره کرد. در راش وب مجموعه ای از سایت های معتبر و فعال در حوزه های مختلف گردآوری شده و شما می توانید به لیستی از بهترین سایت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک دسترسی داشته و در عین حال از مشاوره و راهنمایی های افراد متخصص در زمینه تبلیغات آنلاین و برندینگ بهره مند شوید. آژانس تبلیغات و دیجیتال مارکنینگ راش وب کلیه خدمات مربوط به این حوزه را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.