شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: چراغ‌های راهنما در تقاطع‌های پرتردد شهر قزوین پیام ضد کرونا می‌دهند؛ به‌نحوی‌که با نصب پیام روی چراغ‌های سبز و قرمز و روشن شدن هر رنگ، مردم به خانه ماندن دعوت می‌شوند.

وی افزود: به‌این‌ترتیب با قرمز شدن چراغ، پیام «برو منزل» و با سبز شدن آن، پیام «منزل بمان» به کاربران ترافیکی نمایش داده می‌شود تا مردم به ماندن در خانه تشویق شوند که ثمره آن می‌تواند کاهش تجمع و ارتباط مردم با یکدیگر و جلوگیری از انتشار ویروس باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: این اقدام در چهارراه بلوار شمالی، چهارراه خیام، چهارراه فلسطین و چهارراه شهرداری توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: نوبت‌دهی آنلاین مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی، ضدعفونی مکرر ناوگان حمل‌ونقل عمومی، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در میان رانندگان، بازسازی و سرویس اتوبوس‌های ناوگان شهر قزوین در ایام تعطیلی ناوگان و همچنین نصب تونل ضدعفونی‌کننده در ورودی پایانه آزادگان بخش دیگری از این اقدامات انجام‌شده این سازمان در ایام شیوع کرونا است.