پنل مدیانا اس ام اس، پنل پیامکی است به نوعی نرم افزار تحت وب است. این نرم افزار قادر به ارسال پیامک به شماره موبایل های گوناگون در سطح منطقه یا کشور و یا حتی بین المللی است. این پیامک ها می تواند پیامک های تبلیغاتی، خدماتی و یا اطلاع رسانی باشد. پنل پیامکی در پیشرفت کارهای تجاری و تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی داشته است. ضمنا خدماتی که با پیامک از این راه یعنی با ارسال پیامک انبوه انجام می شود بسیار بیشتر از نوع سنتی آن است.  در دنیای امروز استفاده از فضای مجازی برای گسترش کسب و کار، امری واجب است که باید تمام کسانی که می‌خواهند از نظر صنعتی و تجاری فعالیت‌های خود را گسترش بدهند، در این زمینه فعالیت خودشان را بیشتر کنند. با خرید پنل ارسال اس ام اس انبوه این کار به راحتی میسر می شود. پنل پیامکی مدیانا اس ام اس در زمینه های گوناگونی می تواند به افرادی که خواهان گسترش فعالیت های شان از طریق فضای مجازی هستند، کمک های فراوانی کند. در اینجا به برخی از این روش ها اشاره می کنیم.

ارسال پیامک تبلیغاتی

بی گمان مهم‌ترین مسئله برای صاحبان کسب و کار و مشاغل مختلف، دیده شدن در بازار کار است. این امر باعث جذب مشتریان بیشتری برای کسب و کارشان می شود و با این کار می توانند حرفه و یا محصولات خود را به کسانی که نیاز به خدمات و محصولات آنها دارند، بشناسانند. با استفاده از پنل ارسال اس ام اس انبوه که توسط شرکت دیانا اس ام اس در خدمت این صاحبان مشاغل است، می ‌توانند با مشتریان خود بیشتر از گذشته رابطه داشته باشند، که همین امر باعث می شود تا نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کنند و برای رفع این نیازها کوشش بیشتری را انجام بدهند. به این ترتیب هم آنها مشتریان بیشتری به دست می آورند و هم افراد بیشتری از خدمات صاحبان مشاغل و حرفه های گوناگون استفاده می کنند و به این ترتیب گردش اقتصادی بسیار بالایی را شاهد خواهند بود.

فرستادن پیامک با روش نظیر به نظیر

پیامک نظیر به نظیر پیامکی است که در آن کاربر می خواهد در یک ارسال چند متن که با هم فرق دارد را به چند شماره گوناگون بفرستد.  این کار از هدر دادن وقت در فرستادن پیامک ها جلوگیری می کند. در زمانی که کاربر دارای مخاطبان گوناگونی است که باید برای هر کدام از آنها یک متن متفاوت را در قالب پیامک ارسال کند، می ‌تواند با استفاده از روش پیامک نظیر به نظیر به راحتی و در زمان بسیار کوتاهی این کار را انجام دهد. در غیر این صورت یعنی اگر قابلیت ارسال پیامک نظیر به نظیر وجود نداشت، کاربر می بایست باکس ارسال ایجاد کند، دوباره متنی بنویسد، شماره را انتخاب کند و به صورت جداگانه برای هر کدام از شماره ها بفرستد. در حالی که در روش پیامک نظیر به نظیر کافی است باکس های متناظر ایجاد شود و با یک بار فرستادن، ارسال انجام می گیرد. این روش از طریق اکسل هم امکان پذیر است. به این ترتیب که پیامک ها از فایل اکسل، متن ها را به تفکیک به شماره مخاطبان می فرستد. در این روش باید متن ها و شماره ها در یک فایل اکسل وارد نمایید و آنرا در پنل مدیا اس ام اس بارگزاری کنید و به راحتی آن ها را به شماره های مورد نظر خود ارسال نمایید. شما می توانید تعرفه ها و قیمت پنل پیامک را در صفحه لینک شده مطالعه کنید.

فرستادن پیامک از روی نقشه گوگل

گوگل مپ یکی از از پرکاربردترین قابلیت های فضای مجازی است. از این توانایی در ارسال پیامک‌های انبوه هم استفاده می شود. به این صورت که مخاطبان از روی نقشه گوگل انتخاب می شوند و پیامکی که مربوط به منطقه آنها می شود، به شماره گوشی آنها فرستاده می شود. ممکن است کسانی که در محدوده فروشگاه یا تجارت خانه و یا مرکز صنعتی خاصی ایستاده باشند، فرستادن پیامک در همان زمان می‌تواند به آن افراد بگوید که در نزدیکی ایستادن آنها یک مرکز خرید یا مرکز صنعتی یا تجاری وجود دارد. از طرف دیگر در تبلیغات پیامکی، شاید کد پستی و یا نام محله را نداشته باشید، ولی با استفاده از نقشه گوگل به راحتی مناطق مورد نظر را می توان پیدا کرد.

فرستادن پیامک های انبوه، اگر به صورت هدفمند باشد، به بسط و گسترش کسب و کار و مشاغل مختلف کمک بسیار زیادی می نماید و می تواند کمک فراوانی برای نشان دادن و معرفی و شناساندن کارها و مشاغل و همچنین خدمات کاربران می شود. اما باید توجه داشت که فرستادن این پیامک ها هدفمند باشد تا کاربران با کمترین هزینه بتوانند بهترین نتیجه را به دست بیاورند. این پیامک ها باید در زمان مناسب، برای کسانی که با آن کار یا خدمات مرتبط باشند و آن کار یا خدمات مورد نیاز آن افراد باشد، فرستاده شود. محتوای هر پیامک هم باید  جامعه هدف قابل درک باشد.