به گزارش روابط عمومی شهر خبر،  خبرگزاری تسنیم به نقل  از این تحلیلگر روابط بین‌الملل نوشته است: ایالات متحده در میان پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا در جایگاه منحصر به فردی قرار گرفته است و به جای مسطح کردن نمودار مبتلایان به کووید-19 شاهد افزایش ابتلا به بیماری در چند ایالت پرجمعیت است. فرید زکریا ضعف ساختار دولت آمریکا را اصلی‌ترین دلیل برای نارکارآمدی در مهار کووید-19 دانسته. او نوشته مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها، سازمان دارو و غذا و سایر بخش‌های وزارت بهداشت آمریکا همگی در انجام وظیفه‌شان شکست خورده‌اند، البته هر کدام به روش خاص خود.

دومین خبر پربازدید به آمار کرونا در 9 استان کشور اختصاص داشت. به گزارش ایسنا،  کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا اعلام کرده که در هفته منتهی به ۲۰ تیرماه، سطح ابتلا و مرگ ناشی از کووید-۱۹ در ایران نسبتا بالا بوده و روند صعودی یا شروع پیک بیماری در ۹ استان کشور مشاهده شده است. بر اساس این گزارش تا روز گذشته (۲۱ تیر ماه) مجموع بیماران کووید-۱۹ به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسید که متاسفانه ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس یک دانشگاه در روسیه از موفقیت‌آمیز بودن آزمایش اولین داروی کرونا در مرحله بالینی خبر داد. این مطلب نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت. به گزارش مشرق، «وادیم تاراسوف» رئیس بخش پژوهش‌های پزشکی و تکنولوژی دانشگاه «سچینوا» اعلام کرد که آزمایش‌های بالینی اولین واکسن ویروس کرونا بر روی داوطلبان با موفقیت پایان یافته است.

دیگر خبر پربازدید در خصوص ضرر12 میلیارد یورویی کرونا به بخش گردشگری ایتالیا بود. به گزارش تسنیم و به نقل از کولدیرتی، در ژوئن سال 2020، ایتالیا شاهد کاهش 10 میلیونی مسافرت‌های داخلی و خارجی بود و این امر تأثیر چشمگیری بر اقتصاد و مشاغل بخش گردشگری ایتالیا داشت.

اتحادیه مشاغل گردشگری ایتالیا نیز روز شنبه در گزارش دیگری به یک نظرسنجی اشاره کرد که در آن 93 درصد از پاسخ دهندگان ایتالیایی گفتند آن‌ها به احتمال زیاد تعطیلات تابستانی خود را در این کشور می‌گذرانند. که این رقم نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد نشان می‌دهد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  کرونا به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.