به گزارش روابط عمومی شهر خبر، همشهری آنلاین در این خصوص نوشت: مشمولان دریافت هزار فقره تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری پس از قرعه‌کشی، اولویت‌بندی و راستی‌آزماییِ مدارک و اسناد ارسالی مشخص شده‌اند و پرداخت تسهیلات به حساب این افراد روز دوشنبه ۹ تیر آغاز می‌شود و تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

دیگر خبر پربازدید به یارانه نقدی اختصاص داشت. در همین خصوص سایت خبری گسترش نیوز از پرداخت زمان یارانه نقدی خبر داد. بر اساس گزارش این رسانه چهارمین مرحله یارانه نقدی سال ۹۹ قرار است روز جمعه ۲۰ تیرماه ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

اخبار «آغاز کسر اقساط وام یک میلیون تومانی کرونایی از یارانه نقدی تیر»، نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری دانشجو،  سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی از آغاز کسر اقساط وام یک میلیون تومانی کرونا از یارانه نقدی تیر خبر داد. حسین میرزایی با اشاره به آغاز کسر اقساط وام یک میلیون تومانی کرونا اظهار کرد: بنا بر اعلام قبلی اقساط این وام از یارانه نقدی تیر ماه کسر خواهد شد و این فرایند در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

موضوع افزایش مجدد حقوق کارمندان و بازنشستگان نیز از دیگر خبرهای پربازدید اقتصادی بود. همشهری آنلاین در گفتگو با یک نماینده مجلس اعلام کرده که افزایش مجدد حقوق میسر نیست. علی اصغر عنابستانی به این رسانه گفته باتوجه به شرایطی که کشور دارد باید از کارهای شتاب زده دوری کنیم؛ هنگامی که بحث افزایش حقوق مطرح می‌شود، یعنی قصد داریم بار جدید مالی را به دولت تحمیل کنیم که امروز هم باتوجه به این‌که بودجه بسته شده، عملاً امکان‌پذیر نیست.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  اقتصادی  به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.