به گزارش روابط عمومی شهر خبر، خبرگزاری تسنیم در این خصوص نوشت: از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که در صورت ادامه ناکامی‌های تیم استقلال به خصوص در دیدار برابر پارس جنوبی جم و تراکتور تبریز، تغییراتی در تیم و حتی مجموعه مدیریتی باشگاه ایجاد می‌شود. این مسئله به گوش کادر فنی استقلال هم رسیده و باعث ناراحتی تک تک اعضا شده است.

دومین خبر پربازدید با عنوان «قلعه نویی را سرمربی استقلال کردند!» منتشر شده است. به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در زمان ناکامی استقلال، همیشه شایعات زیادی حول و حوش نیمکت این تیم مطرح می‌شود. هفته گذشته در شرایطی که هیچ رسانه‌ای حتی شایعه کوچکی هم درباره احتمال برکناری فرهاد مجیدی مطرح نکرده بود، احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد: «پشت فرهاد مجیدی هستیم.»

درست چند روز بعد از این اظهارنظر سعادتمند اما فضای مجازی پرشده از خبری داغ درباره تماس استقلال با امیر قلعه نویی. بعد از بازی فولاد کم و بیش اخباری غیررسمی مطرح می‌شد از مذاکرات پشت پرده و پنهانی بین دو طرف برای فصل آینده ولی از شب گذشته فضای مجازی، پر شده از این خبر تائید نشده؛ امیر در راه استقلال. این خبرهای غیررسمی حکایت از تماس‌های طرفین دارد ولی هنوز باشگاه استقلال واکنشی نسبت به آنها نداشته است.

پاسخ داور جنجالی دیدار استقلال درمورد ویلای امیردشت نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. به گزارش مشرق نیوز سیدمهدی سیدعلی داور با تجربه فوتبال ایران گفت: در فضای مجازی تهدید می‌شویم و خیلی‌ها به دنبال آدرس خانه ما می‌گردند. وی در مورد شایعه ویلای امیردشت عنوان کرد: با توجه به اینکه تولید حاشیه می‌کند جواب این سوال را نمی‌دهم.

دیگر اخبار استقلال پربازدید، واکنش قلعه‌نویی به شایعه بازگشتش به استقلال بود. به گزارش ایلنا، وی در مورد اینکه هواداران استقلال در فضای مجازی کمپین در خواست بازگشت او را به این تیم راه انداختند،  گفت: من فضای مجازی را زیاد دنبال نمی‌کنم ولی اگر چنین چیزی وجود دارد از کسانی که لطف دارند ممنون هستم.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  استقلال به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.