به گزارش روابط عمومی شهر خبر، خبرگزاری تسنیم در این خصوص نوشت: یکی از روزنامه‌های مهم کره شمالی روز دوشنبه در مطلبی با تهدید همسایه جنوبی نوشت که درصورت ادامه کمپین توزیع اعلامیه در نقاط مرزی بین دو کشور، پیونگ یانگ دست به اقدام تلافی‌جویانه خواهد زد. این ادعا پس از آن مطرح شد که خواهر رئیس کره شمالی نسبت به اقدام نظامی علیه کره جنوبی هشدار داد.

روزنامه رودونگ سینمون که یکی از بلندگوهای تبلیغاتی کره شمالی به شمار می رود نیز در مطلبی اعلام کرده که اقدامات تلافی جویانه و بی رحمانه ادامه خواهد یافت. ارتش شکست ناپذیر، قدرتمند و انقلابی ما کاری را شروع خواهند کرد که انتقام مردم ما را بگیرند که عصبانی تر از همیشه هستند.

دومین خبر پربازدید به عکس یادگاری ترامپ اختصاص داشت. به گزارش مشرق نیوز،  ژنرال «مارک میلی» عالی‌ترین مقام ارتش کشور آمریکا به دلیل ناخرسندی از حضورش در کنار دونالد ترامپ در جریان عکس یادگاری او در مقابل کلیسای «سنت جانز»، با معتمدانش درباره استعفا صحبت کرده است.

وی همچنین اخیرا در یک سخنرانی از حضورش در کنار ترامپ به منظور بازدید جنجالی و گرفتن عکس یادگاری عذرخواهی کرد.

سومین خبر مورد توجه کاربران، توئیت یک کاربر فضای مجازی بود. به گزارش مشرق وی در این توئیت چنین نوشته است: خیابان های نیویورک قرمز شدند. تظاهرات‌کنندگان پلاکارد‌هایی با نوشته (دست پلیس نیویورک به خون آغشته است) با خود حمل می‌کردند.

دیگر اخبار پربازدید به درگیری چند درجه‌دار صهیونیستی در یکی از پایگاه‌های این رژیم مرتبط بود. به گزارش تسنیم این درگیری تلفات جانی نداشته و دو طرف درگیری نیز توبیخ شده‌اند. توبیخ که فرمانده پایگاه را هم شامل شد اخراج از خدمت، توقف ترفیع برای مدتی حداقل دو سال و 20 روز زندان را شامل شده است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار جهان به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.