به گزارش روابط عمومی شهر خبر، هفته پیش سایت خبری گسترش نیوز از  از تمدید زمان تکمیل وجه منتخبان در طرح فروش فوق العاده به مدت ۲۴ ساعت خبر داد و اعلام کرد در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل قیمت خودرو، فرد دیگری از فهرست ذخیره جایگزین خواهد شد.

دومین اخبار اقتصادی پربازدید ، به مصوبه کمیته خودرو اختصاص داشت. به گزارش مشرق نیوز، کمیته خودرو مصوب کرد که عدم خرید خودرو ظرف ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان و دارا نبودن پلاک فعال در هر خانواده، شروط جدید برای ثبت‌نام متقاضیان در فروش فوق‌العاده تابستان خودروسازان است.

در عین حال، یکی از شروط ثبت‌نام در مرحله فروش فوق‌العاده خودرو در فصل تابستان نیز، عدم وجود پلاک فعال در هر خانواده است.

اعلام زمان واریز پول سهام عدالت نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. به گزارش گسترش‌نیوز، سخنگوی سهام عدالت اظهار کرد:اگر کسی از طریق کارگزاری بورس، سهام عدالت خود را به فروش برساند، کارگزاری دو روز بعد از فروش سهام پول را واریز می‌کند.

وی گفت: علت عدم واریز وجه سهام عدالت برای برخی از سهامداران این است که اولاً بخشی از این سهام هنوز به فروش نرفته است.

دیگر خبر پربازدید روزهای گذشته در خصوص عقب‌نشینی شاخص جهانی دلار بود. به گزارش اقتصاد آنلاین،  سی ان بی سی در گزارشی آورده است؛ به نظر می‌رسد دلار تا زمان مشخص شدن موضع بانک مرکزی آمریکا در خصوص اقدامات محرک بیشتر نخواهد توانست دست به پیشروی بزرگ دیگری بزند.

طبق آنچه از سوی این سایت خبری در روز چهارشنبه منتشر شده است: شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات این روز با ۰.۲۳ درصد ریزش نسبت به روز قبل و در سطح ۹۶.۱۹۸ واحد بسته شد. نرخ برابری هر فرانک سوئیس معادل ۱.۰۵۲ دلار اعلام شد. 

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار اقتصادی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.