محمود تعرفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت افزایش تعداد سفر‌های درون شهری با اتوبوس از زمان اجرای مجدد طرح ترافیک در پایتخت گفت: پس از اجرای مجدد محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت تعداد سفر‌ها با اتوبوس تغییر چندانی نداشت، البته باید اعلام کنم برداشت من این بود که به دلیل شکل و ساعت اجرای این محدودیت‌ها (طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا) عده‌ای از شهروندانی که خواستار استفاده از خودرو شخصی بودند در ساعت جدید اجرای طرح ترافیک با خودرو خود تردد می‌کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در تشریح دیگر برنامه‌های این نهاد گفت: جلسه‌های متعددی برای خرید اتوبوس و مینی بوس برگزار کردیم، البته برای مهر ماه به طور حتم چند دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه می‌شود.

ترفع در پاسخ به این سوال که چه تعداد اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل پایتخت برای مهر ماه اضافه می‌شود؟ گفت: اکنون به دلیل مسائل مالی نمی‌خواهم درباره تعداد آن‌ها صحبت کنم، اما با توجه به فصل فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به طور حتم در مهرماه شاهد تزریق اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت خواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال که پرداخت وام به رانندگان ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی به کجا رسید؟ گفت: ما نیز با تاکسیرانی در یک مجموعه برای پرداخت وام به رانندگان رایزنی کردیم و وام ۱ تا ۶ میلیون تومانی نیز به رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی پرداخت می‌شود.