سرورهای اختصاصی خارج به این دلیل برای سایت های ایرانی اهمیت دارند که می توانند مزیت های زیادی را با خود به همراه داشته باشند. از این رو آمار استفاده از آن ها در حال افزایش است. البته سرورهای ایرانی نیز با خود مزیت های زیادی را به همراه دارند؛ با این صورت بسیار افرادی موارد دیگری را در اولویت کارهای خود قرار می دهند. نقش سرورهای خارجی بر روی سایت های ایرانی می تواند بسیار گسترده باشد و بازه طولانی را به خود اختصاص داده اند که از سرعت بالا شروع می شود و تا سئو سایت ادامه دارد. اگر می خواهید با این امتیازات بیشتر آشنا شوید، در ادامه نیز همراه ما باشید.

با مزیت های سرور اختصاصی خارجی برای سایت های ایرانی

مزیت های این سرور را می توان در دسته بندی های مختلف مورد بررسی قرار دارد؛ از جمله:

  • پهنای باند بسیار وسیع
  • استفاده از سخت افزارهای بروزتر
  • استفاده از کلیه مخازن اطلاعات جهانی
  • سئو سایت بهتر

چهار مورد بالا از مهم ترین مزیت هایی هستند که برای عملکرد بهتر یک سایت حائز اهمیت می باشند. در ادامه این موارد به صورت گسترده تر بررسی خواهند شد.

پهنای باند بسیار وسیع؛ اولین مزیت سرور اختصاصی خارج بر روی سایت های ایرانی

شبکه سروری خارج کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو سرورهایی که برای آنها ارائه می شوند نیز از پهنای باند بسیار وسیعی بهره مند هستند. هر چقدر پهنای باند وسیع تر باشد، به همان اندازه نیز سایت های دانلود بهتر عمل خواهند کرد. از این رو اگر سایتی را مدیریت می کنید که نیاز به آپلود و دانلود اطلاعات از سراسر دنیا هستید، باید گفت سرور اختصاصی خارج گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

بهره مندی از سخت افزارهای به روز و آپدیت شده

سخت افزارهایی که در خارج از کشور وجود دارند، عموما از قیمت های بسیار ارزانی برخوردار هستند و نیازی به صرف هزینه های بالا برای آن ها نمی باشد. همین امر باعث خواهد شد تا دیتاسنتر هایی که بسیار معتبر هستند، سخت افزارهای خود را به صورت به روز شده نگهداری کنند. سخت افزارهایی از جمله هارد که به صورت آپدیت شده هستند، می توانند عملکرد بهتری را از خود در سرورها نشان دهند. همین امر می تواند بر روی سایت های ایرانی تاثیر خود را بگذارند. البته به شرطی که سرور انتخابی شما در موقعیت جغرافیایی خارج از کشور قرار گرفته شده باشد.

خرید سرور اختصاصی خارج

آپ تایم سرور به دلیل کراول های منظم و زیاد موتورهای جست‌وجو از سایت‌های بزرگ می‌تواند تأثیر بسیار حساسی در سئو داشته باشد. سرور اختصاص خارج از ایران پارس پک به دلیل اینکه، در معتبرترین دیتاسنترهای اروپا میزبانی می‌شود، علاوه بر آپ تایم عالی بخصوص در شرایطی که اینترنت با مشکل مواجه می‌شود، دارای: پینگ تایم کم تا سرورهای گوگل، امنیت مناسب، بروزترین سخت‌افزارها و قیمت خرید مناسب، می‌تواند از بهترین گزینه‌های انتخاب سرور برای سایت‌های پرترافیک باشد.

استفاده از تمامی مخازن اطلاعات جهانی

یکی دیگر از مزیت هایی که سرور اختصاصی خارجی بر روی سایت های ایرانی دارد، این است که می تواند از تمامی مخازن اطلاعات جهانی استفاده کند و بهره لازم را ببرد. دلیل این دسترسی نیز بسیار واضح است. چرا که این گونه سرورها تحریم نیستند و می توان از تمامی اطلاعاتی که در سایت های دیگر وجود دارند، بهره ببرند و دسترسی را به آن ها داشته باشند.

سئو سایت؛ تاثیر ویژه سرورهای خارجی

یکی از ویژه ترین تاثیراتی که می توانید در سرورهای اختصاصی خارجی مشاهده کنید، عملکرد آن ها بر روی سئو سایت است. اگر می خواهید سئو سایت شما رو به افزایش باشد و توسط موتور جستجوگر گوگل به آن نمره خوبی تعلق بگیرد، می توانید از هاست های خارجی استفاده کنید. چرا که آن ها می توانند با خزنده های گوگل در تعامل بهتری باشند.

اکثر سایت هایی که از میزبانی های داخلی استفاده می کنند، با آپتایم پایین رو به رو می شود. آپتایم تمامی مشکلاتی است که افراد در هنگام ورود به سایت با آن روبرو می شوند. این امر به مرور زمان باعث خواهد شد تا گوگل سایت شما را از رده اطلاعات دهی خارجی کند و بازدیدکنندگان شما را به سایت دیگر ارجاع دهد. نتیجه این کار افت رتبه شما در موتور جستجوگر گوگل می باشد. از این رو استفاده از سرور اختصاصی خارجی تمامی این مشکلات را حل می کند و شما را به سمت داشتن یک سئو برتر هدایت می کند.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی تاثیراتی پرداخته شد که یک سرور اختصاصی خارجی بر روی سایت های ایرانی دارد. سرور اختصاصی خارج می تواند برای سایت های ایرانی بسیار مفید باشد. چرا که این سایت ها با مشکلات مختلفی رو به رو می شوند که نمونه بارزی از آن ها، تحریم است. از این رو اگر می خواهید با اینگونه مشکلات وقت خودتان را هدر ندهید، توصیه ما به شما بهره مندی از میزبانی های خارجی می باشد.