به گزارش روابط عمومی شهر خبر، پیام صادقیان هافبک سابق پرسپولیس به دلیل ایجاد بنگاه‌های شرط‌بندی در حوزه فوتبال با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران به محرومیت ۱۵ ساله از حضور در این رشته ورزشی محکوم شده . این درحالیست که به گفته رئیس حراست فدراسیون فوتبال وی جریمه نقدی هم شده است. بر اساس این محکومیت وی حتی حق حضور در اماکن ورزشی در طول دوران محرومیتش را هم ندارد.

دومین خبر ورزشی پربازدید به واکنش طنز یک فعال توئیتری نسبت به ورزشکارانی که از ایران مهاجرت کرده و تبعه کشور دیگر شده‌اند، اختصاص داشت. پیام توئیتری کنایه از این داشت که کرونا باعث خانه‌نشینی این ورزشکاران و ناکامی آنان شده است. در حالی که پیش از این آنها ماندن در ایران را سد راه موفقیت خود می‌دانستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق باشگاه پرسپولیس به دلیل شیوع کرونا دچار مشکلاتی شده است که این موضوع نیز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

مثبت شدن تست کرونای دو بازیکن ایرانی که سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی آن را را تایید کرده است، از دیگر اخبار مورد توجه مخاطبان بود. 

صحبت‌های علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت در جلسه سیاسیون با رئیس جمهور،درباره حذف عادل فردوسی پور از تلویزیون نیز مخاطب زیادی را به خود جذب کرد.

دیگر خبر مورد پربازدید ابتلای ۶ نفر به کرونا در اولین روز از تمرینات گروهی تیم‌‌های لیگ برتر انگلیس است.خبرگزاری تسنیم در این خصوص نوشت: در فاز اول تمرینات گروهی مطابق پروتکل پزشکی تعریف شد، مجموعاً 748 تست از تمام اعضای 20 تیم لیگ برتر گرفته شد که شش تای آنها مثبت از آب درآمده اما مشخص نیست که این تست‌ها متعلق به بازیکنان بوده،  اعضای کادر فنی یا هر دو.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.