تاکنون یک میلیون و ۶۸۴ هزار و ۸۶۲ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۵۱ هزار و ۵۸۲ نفر بهبود یافته و ۹۹ هزار و ۲۷۷ تن نیز جان باخته اند.

تاکنون بیش از ۴۰ هزار مورد فوت در آمریکای لاتین و کارائیب ثبت شده است
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مونته ویدئو، تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم در کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه دریای کارائیب جان خود را از عوارض ناشی از بیماری کووید-۱۹ از دست داده اند.

۶۳۸ نفر دیگر از شهروندان آمریکا جان خود را از دست دادند
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا اعلام کرد در بیست و چهار ساعت گذشته, ۶۳۸ نفر دیگر از شهروندان این کشور بر اثر عوارض ناشی از بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

ترامپ ورود مسافران را از مبداء برزیل ممنوع کرد
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، کاخ سفید اعلام کرد در راستای مبارزه با همه گیری ویروس جدید کرونا در آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ورود مسافرانی را که در دو هفته گذشته در برزیل اقامت داشته اند به آمریکا ممنوع اعلام کرد.

سندرز: برای سلامتی و تندرستی مردم آمریکا ترامپ باید شکست داده شود
برنی سندرز سناتور دموکرات آمریکایی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور بدی است. او "دکتر" بدتری است. در بحبوحه همه گیری بیماری کرونا، او توصیه‌های دانشمندان و پزشکان را نادیده گرفته و ایده‌های پزشکی بی اساس و خطرناکی را ارائه کرد. برای سلامتی و تندرستی در این کشور، ترامپ باید شکست داده شود.

هشدار فرماندار نیوجرسی درباره اخراج کارکنان ضروری به دلیل کمبود بودجه
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ فیل مورفی فرماندار ایالت نیوجرسی روز یکشنبه هشدار داد چنانچه این ایالت بودجه بیشتری از دولت فدرال دریافت نکند مجبور خواهد شد برخی از کارکنان کلیدی – از جمله کادر درمانی، آتش نشانان، افسران پلیس و معلمان – را از کار کنار بگذارد.
این پیش بینی تاریک مورفی بیانگر ترس بسیاری از فرمانداران ایالت‌های دیگر آمریکا نیز هست. بسیاری از ایالت‌های آمریکا به دلیل بحران اقتصادی ناشی از ویروس همه گیر کرونا با کمبود بودجه روبرو هستند. این فرماندار دموکرات و سایر فرمانداران خواستار کمک بیشتر دولت فدرال شده اند، اما کاخ سفید تمایلی به دادن بودجه بیشتر به ایالت‌ها ندارد. روز جمعه، مورفی اعلام کرد برآورد‌ها حاکی است ۱۰ میلیارد دلار از عواید ایالت نیوجرسی به خاطر بحران کرونا از دست رفته است.
کوین هست، مشاور اقتصادی کاخ سفید روز یکشنبه در مصاحبه با سی ان ان گفت ممکن است در مورد کسری بودجه ایالت‌ها تحلیل داده‌ای صورت گیرد. وی افزود درخواست برخی ایالت‌ها بسیار بیشتر از کسری است که برای امسال تصور می‌شد.