به گزارش پارس به نقل از شریان نیوز، این در واقع همان چیزی است که آقای روحانی قطعا از آن با خبر است و پاسخ دقیق او به خبرنگار cnn حاکی از اطلاعات دقیق رییس جمهور از چرایی دسگیر شدن برخی از خبرنگاران طی این سالهاست.

در ادامه با توجه به گزارشاتی که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و همچنین قوه قضاییه در رسانه ها منتشر کرده است میتوان به صحت پاسخ رییس جمهور محترم پی برد به عنوان مثال وزارت اطلاعات در گزارشی که در تاریخ 11/11/91 در رابطه با دستگیری عده ای از خبرنگارن منتشر کرده آورده است :ایران اسلامی ، موفق به کشف یکی از بزرگترین شبکه های رسانه ای متصل به اردوگاه رسانه ای استکبار شد.


این شبکه که توسط سازمان عملیات روانی دولت انگلیس (موسوم به بی بی سی ) با بهره برداری از تجارب مقطع فتنه 88 احداث و با همکاری چند دولت غربی اداره می شد، به دلیل چند لایه بودن، گستردگی ،بهره برداری از ابزار و روشهای خاص ارتباطی در ارسال اخبار و دریافت خطوط کاری از عوامل بیگانه، ماهها تحت نظر و تعقیب سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت تا سرانجام با تکمیل چرخه شناسایی عوامل داخلی، عوامل مستقر در خارج از کشور، گردآوری اطلاعات و فراهم نمودن مستندات قضایی لازم، مورد اقدام قانونی قرار گرفت. در این راستا مواردی را متذکر می گردد:

- به دلیل حساسیت ویژه پرونده و ملاحظات متعدد اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، اطلاعات گردآمده از ارتباط افراد بازداشت شده با شبکه عملیات روانی دولت انگلیس،کاملا مستند و مستحکم بوده و حتی فارغ از اقاریر متهمان، گویای نوع و ماهیت سازماندهی رسانه ای بیگانگان می باشد.

- به دلیل تعدد عناصر مرتبط با این شبکه ( در داخل و خارج از کشور ) و با توجه به تفاوت های موجود در نوع و سطح تماس عناصر مورد نظر با شبکه موصوف و اطلاعات ارائه شده و احتمالا عدم آگاهی تعدادی از مرتبطین نسبت به منشاء خارجی شبکه، لذا ضمن استمرار تحقیقات در روزهای آینده، ممکن است تعدادی دیگر از مرتبطین شبکه احضار یا بازداشت و عده ای از بازداشت شدگان قبلی، مرخص شوند. بنابر این اطمینان می دهد که این روند تا تحقیق از آخرین فرد وابسته به این شبکه استمرار خواهد یافت و جنجال های رسانه ای ماشین جنگ روانی استکبار ، سازمان های به اصطلاح حقوق بشری وابسته به آن اردوگاه و بیانیه های انبوه سازمان های متعدد جعلی و خلق الساعه، کمترین تاثیری بر اراده سربازان گمنام امام زمان (عج) و روند اقدامات جاری نخواهد گذاشت.


برای آشکارشدن ابعاد و اهداف شوم ازاین گونه پرسش های خبرنگاران آمریکایی با رئیس جمهور لازم است برخی از نکات در مورد بازداشت یکی خبرنگاران را بیان نموده تا موضوع بطور کامل روشن شود.

خانم صبا آذرپیک که شاید منظور خانم امانپور بوده   ارتباط مستمر با رسانه های معاند داشته و حمایت وی از این رسانه ها موجب شده تا این رسانه ها نیز به طور متقابل دست به حمایت بی سابقه ای از وی بزنند.

آذر پیک در پوشش خبرنگاری با بازتاب اخبار کذب از رسانه های معاند گاهاً این اخبار را تحلیل نیز کرده است و در حمایت از آنها نیز مطالبی را نوشته است.

صبا آذر پیک با زیر سوال بردن احکام قوه قضائیه مطالب زیادی در این خصوص در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.

او با انتشار مطالبی به طور آشکار به برخی از مسئولین توهین کرده و همچنین در مطالبی دیگر با حمایت آشکار از سران فتنه اخبار مربوط به آنها را منتشر می کرد.

وی همچنین با حمایت از مجرمین فتنه، کمپین هایی را برای آزادی آنها راه اندازی کرده و امضاهایی را نیز در این خصوص جمع‌آوری کرده است.

مطالب ضد نظام و امنیت ملی در میان نوشته های آذرپیک زیاد به چشم می خورد که از آنها می توان به معاندت با قوه قضائیه، زیر سوال بردن انتخابات و عملکرد شورای نگهبان، توهین به مراجع تقلید و آیات عظام، انتشار اخبار کذب درباره بند ۳۵۰ اوین و ... اشاره کرد.

آذر پیک در جریان گروگان گرفته شدن ۵ سرباز ایرانی، بارها با انتشار اخباری قدرت نظامی ایران را زیر سوال برده و اظهار کرده است قدرت جیش العدل بیشتر از قدرت نظامی و امنیتی کشور است.

در پایان، ضمن تشکر صمیمانه از همکاری بی شائبه رسانه های مختلف در مراحل تحقیقات و جمع آوری های اطلاعاتی و با سپاس فراوان از مساعدت و همدلی های مرجع محترم قضایی، تاکید می گردد که در اولین زمان مقتضی، اطلاعات مهمی پیرامون ابعاد مختلف این پرونده منتشر خواهد شد.