پايگاه خبري تحليلي «پارس»- شبکه « سی سی تی وی » تصاویری از شکلک در آوردن اوباما را برای گرفتن عکس سلفی پخش کرد. ، این ویدئو بیش از سه میلیون بار در شبکه های اجتماعی مشاهده شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، شبکه « سی سی تی وی » به پخش تصاویری از شکلک در آوردن باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد، اوباما در یک تبلیغ تلویزیونی به مناسبت در رای گیری بر سر طرح اصلاح نظام بهداشت و درمان آمریکا شرکت کرده که در آن، وانمود شده است وی برای مصاحبه، منتظر رسیدن خبرنگار یک شبکه تلویزیونی است.
 
پیش از اینکه خبرنگار از راه برسد، اوباما برای اینکه حرف هایی را که می خواهد جلوی دوربین بزند، (با محوریت طرح اصلاح نظام بهداشت و درمان آمریکا)، رو به روی آئینه می ایستد و حرف و واژه ها را هجی می کند تا از ادای درست کلمه ها مطمئن شود. ضمن اینکه در این میان، شیطنتی هم می کند و اداها و شکلک هایی هم در می آورد؟!؟
 
در همین حال، خبرنگار نیز پیش از اینکه به دفتر رئیس جمهور برسد، در خانه و جلوی آئینه، کلمه ها و جمله هایی را که باید، تمرین می کند. در فیلم کامل تبلیغاتی، تصویر اوباما و خبرنگار در کنار چیده شده است.

حجم ویدیو: ۶۴۳.۳۶K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۳