حتی اگر با کمترین مقدار شروع کنید ، می توانید به اندازه ماهیانه 1000 دلار درآمد کسب کنید. این یک درآمد مناسب است و بیشتر رشد خواهد کرد. برای دستیابی به هدف مالی 10 درصدی ، فقط دستورالعمل های ما را دنبال کنید. نکته مهم این است که این طرح برای هر دارایی که به صورت آنلاین معامله می شود کار می کند. سهام یا CFD ، استراتژی ها یکسان هستند.

روش۱ : شروع بزرگ

این نیاز به یک واریز اولیه قابل توجه دارد. حتی یک درصد بازده متوسط نیز به مبلغ مناسبی تبدیل می شود. هرچه سرمایه بیشتر باشد - مهارت کمتری لازم است.

روش ۲. شروع با سرمایه کم

در اینجا سرمایه گذاری خود را با سپرده متوسط شروع می کنید. این در محدوده ۱۰ هزار تا ۳۰ هزار دلار قرار می گیرد. برای به دست آوردن سود کافی ، باید روی بازدهی بالاتر تمرکز کنید. در نتیجه مهارت بیشتری لازم است.

چقدر طول میکشه؟

انتظار نداشته باشید نتایج فوری باشد. به طور متوسط ، کسب درآمد ثابت  6 تا 12 ماه کار بر روی سکوهای معاملاتی آنلاین طول می کشد. به صبر ، تمرکز و پشتکار نیاز دارد. فقط برخی از webtrader  ها این توانایی را دارند که از تجارت روزانه درآمد کسب کنند.

موفقیت به چهار شاخص مهم وابسته است. اینها باید همیشه کنترل شوند . اجازه ندهید تصمیم بداهه استراتژی خود را به هم بزند. سازگار باشید تا  سود رشد یابد. شما باید روی آن تمرکز کنید.

چقدر خطر مجاز است؟

مدیریت ریسک باید موثر باشد. هر تجارت ممکن است حداکثر از یک درصد ریسک تجاوز نکند. این بدان معنی است که برای کسی که تراز 10000 دلار دارد ، فقط 100 دلار ممکن است در معرض خطر باشد. برای اطمینان از تجاوز بیش از حد ، از ضرر توقف استفاده کنید.

بر اساس این مقدار و قیمت ورودی ، میزان درخواست را تعیین کنید. این به معنی اندازه موقعیت جدید شماست. بسته به بازار ، به عنوان تعداد سهام ، تعداد زیادی یا قرارداد تعیین می شود.

نکته اصلی این است که اطمینان حاصل کنید که موقعیت های برنده بزرگترین هستند. به این ترتیب ، یک خط از دست دادن ضرر نخواهد داشت. با از دست دادن معاملات بیش از سود ، شما در راه شکست هستید. به طور کلی ، سود 1.5-3٪ را در نظر بگیرید. به این ترتیب ، با همان خطر 100 دلار ، 150-300 دلار به ارمغان می آورد.

آیا سودها بالاتر از خطرات هستند؟

این نسبت بین مبلغی است که شما می توانید بدست آورید و مبلغی که می توانید از دست بدهید. با توجه به قانون خطر ۱ درصدی ، این حداقل باید 1.5: 1 باشد. این نیاز به یک هدف سود دارد که از نقطه ورود بیشتر از ضرر توقف است.

با فرض اینکه شما یک دارایی را به قیمت 10 دلار خریداری کرده اید. در اینجا ، ضرر توقف شما می تواند 5 سنت پایین تر باشد ، در حالی که هدف سود 8 سنت بیشتر خواهد بود. این بدان معنی است که ضرر به ازای هر سهم 5 سنت و سود هر سهم 8 سنت است. این نتیجه ای از نسبت سود به  ریسک 1.6: 1 است.

چند بار برنده می شوید؟

این شاخص از نزدیک با نسبت پاداش به ریسک مرتبط است. اساساً ، نرخ برنده نشان می دهد که تجارت شما چقدر سود دارد. به عنوان مثال ، اگر 55 از 100 تجارت بازده داشته باشد ، این رقم 55٪ است. شما باید اطمینان حاصل کنید که حداقل نیمی از معاملات شما برنده است. در عین حال ، به یاد داشته باشید که حداقل به 1.5: 1 از نسبت پاداش-خطر برسد.

در اینجا نگاه دقیق تری به اعداد خواهیم داشت. بیایید همان 100 تجارت و همان ریسک پاداش را بپذیریم. این بدان معناست که 1.5٪ موفقیت ها و 1٪ شکست ها به دست می آیند. آیا نرخ سود 50 درصدی کفایت خواهد کرد؟ نیمی از سود معاملات 75٪ سود را به ارمغان می آورد. ضمنا ضررهای شما 50٪ است. در پایان ، شما سود 25٪ را به دست می آورید.

v2

چند معامله ؟

میزان معامله شما بستگی به مدت زمانی دارد که می توانید نسبت های مورد نیاز را حفظ کنید. این به معنی مجموعه معیارهای زیر است:

سود حداقل 1.5٪ ،

ضررها حداکثر 1٪ است ،

حداقل نیمی از معاملات برنده هستند.

شما حتی می توانید یک تجارت واحد روزانه انجام دهید. در این سناریو سود کل زیر 10 درصد است. برای بالاتر رفتن ، حداقل دو مورد را اجرا کنید. این منجر به بازگشت 11٪ ماهانه خواهد شد. این ارقام براساس 22 معامله برای سناریوی تک تجارت و 44 برای طرح دو تجارت محاسبه می شود.

هشدار

به یاد داشته باشید که برخی روزها شرایط نامساعدی خواهد داشت. بعضی اوقات ، به هیچ وجه معامله نخواهید کرد. زیاد ریسک نکنید. با وجود هر چهار شاخص تحت کنترل ، تجارت روزانه به احتمال زیاد به منبع درآمد مناسب و معقول تبدیل می شود.