به گزارش روابط‌عمومی سایت شهرخبر، به دلیل محبوبیت ستاره سابق تیم پرسپولیس و هامبورگ، خبر درگذشت غلامرضا مهدوی‌کیا، به سرعت به پربازدیدترین خبر ورزشی هفته گذشته تبدیل شد.

 

اعلام رای کمیته استیناف درباره بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس دومین پربازدید ترین خبرورزشی هفته گذشته بود. مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد: اعتراض سپاهان مورد قبول واقع نشده و این کمیته با بررسی دفاعیات تیم میزبان یعنی سپاهان به این نتیجه رسید که حکم کمیته انضباطی مبنی بر پیروزی 3-0 پرسپولیس در جریان دیدار هفته بیستم سرخپوشان پایتخت و طلایی پوشان سپاهان باید تائید شود.

 

یکی از سوژه‌های داغ و پربازدید هفته گذشته، درخواست ایران برای میزبانی جام ملتهای آسیای 2027 بود. اکثر رسانه‌های ورزشی با دیده تردید و حتی تمسخر به این درخواست فدراسیون فوتبال نگریستند و به نقد اقدام فدراسیون فوتبال پرداختند. ورزشی‌نویسان در مطالب خود به بررسی مشکلات و موانع متعددی که مانع میزبانی ایران می‌شود، اشاره کردند و نوشتند: در روزهایی که بزرگترین استندآپ کمدین‌ها، اساتید دنیای طنز و ... هم نمی‌توانند خنده‌های زروکی بر لب مردم جهان بنشانند، خبر میزبانی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، موجی از نشاط را ایجاد کرد.

 

اخبارورزشی شوکه‌کننده‌ای که هواداران استقلال را متعجب کرد، تصمیم احمد سعادتمند مدیرعامل جدید این باشگاه برای راه‌اندازی تیم والیبال استقلال بود. سعادتمند که به تازگی روی صندلی مدیرعاملی استقلال نشسته، در حالیکه پرونده‌های باز فراوانی از مطالبات انباشته‌شده استقلال پیش رو دارد، سودای والیبال در سر می‌پروراند. رسانه‌ها نوشتند که به دلیل سابقه همکاری و دوستیِ مصطفی کارخانه با مدیرعامل استقلال، پیشنهاد راه‌اندازی تیم والیبال این باشگاه مطرح شده و ظاهراً سعادتمند هم چراغ سبز نشان داده است. هرچند کارخانه این پیشنهاد را خیلی جدی نمی‌داند و به خبرنگاران گفته: این قضیه هنوز جدی، جدی نیست. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال قبلاً هم مدیرعامل بانک سرمایه بود ما به خاطر سابقه دوستی‌مان، هفته‌ای یک‌بار با هم تلفنی صحبت می‌کنیم. درباره تیمداری در لیگ برتر والیبال هم صحبت کرده‌ایم، اما طرح خام است.

 

اعلام زمان شروع دوباره لیگ برتر فوتبال، حواشی ایجاد شده بین علی کریمی و خواننده ساختارشکن، ابراز تمایل بشار رسن به ترک پرسپولیس، تلاش قرمزها برای به خدمت گرفتن جانشین بیرانوند و نقل و انتقال‌های احتمالی استقلال و پرسپولیس از جمله دیگر اخبار ورزشی پربازدید هفته گذشته سایت شهرخبر بودند.

 

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از ورزش‌دوستان به دلیل سهولت دسترسی به اخبار ورزشی از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به این سایت سر می‌زنند.

 

انتهای پیام