به گزارش پارس به نقل از تسنیم، احمد مساجدی در مورد غیبتش در بازی هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر والیبال مقابل پیکان  گفت: طبق برنامه ای که انتظار داشتیم در مرحله پلی آف با تیم بانک کشاورزی بازی داشتیم و من برای دیدن بازی حریف آینده خود به کرج رفته بودم. نیازی هم نبود در تهران باشم چون نتیجه بازی با پیکان برای ما فرقی نمی کرد. به محمد موسوی و شهرام محمودی هم استراحت داده بودیم تا برای بازی های آینده کاملا آماده باشند.

مربی متین ورامین ادامه داد: لیگ امسال فوق العاده بود و نمی شد تیمی را دستکم گرفت و حتی تیم سایپا ته جدولی از نظر شخصیت تیمی چیزی کمتر از باریج اسانس صدرنشین نداشت. هیچ کدام از تیم ها در لیگ حاشیه امنیت نداشتند و نتیجه تک تک بازی ها در نوع خودش جالب بود.

مساجدی در ادامه درباره جدایی ولاسکو از تیم ملی عنوان کرد: رفتن ولاسکو ضربه زیادی به تیم ملی والیبال می زند اما نه از نظر فنی. بازیکنان ما پتانسیل لازم را در اختیار داشتند ولی لازم بود که در مسیر درست قرار بگیرند. ولاسکو این مسیر را به خوبی شناخت و به بازیکنان نشان داد. این کار ۳ سال طول کشید و من از نزدیک شاهد بودم که امیر خوش خبر - سرپرست تیم ملی - چه سختی هایی کشید تا ولاسکو را با مشکلات موجود در ایران آگاه کند. حالا در سالی که باید در جهان نتیجه بگیریم، ولاسکو ایران را ترک کرد.

مربی تیم متین ورامین ادامه داد: از زمان آمدن برناردی به تهران اطلاعی ندارم ولی حضور او در ایران و آشنا شدنش با بازیکنان و شرایط والیبال ایران زمان بر است. او پیشنهاد ولاسکو به فدراسیون والیبال ایران است و قطعا توسط او توجیه شده است. جالب است بدانید بانیولی - سرمربی ایتالیایی متین ورامین - به من می گفت وقتی می خواستم به ایران بیایم در مورد مشکلات موجود، چیزهایی شنیده بودم اما تجربه کردن آنها خیلی با شنیدنش تفاوت داشت. برناردی هم با چنین مشکلی روبه رو خواهد شد.

مساجدی در مورد ادامه حضورش در کادر فنی تیم ملی گفت: کار کردن در کنار ولاسکو و بانیولی به هیچ وجه قابل مقایسه با کار کردن کنار برناردی نیست. او از دوستان من است ولی اصلا نمی تواند با مربیانی مثل ولاسکو و بانیولی مقایسه شود.

وی اضافه کرد: برای برناردی آرزوی موفقیت می کنم چون در درجه اول تیم ملی کشورم برایم خیلی مهم است. روز شنبه هم در نشست خبری کنار ولاسکو نخواهم بود چون من فقط یک مترجم نیستم. زمانی که ولاسکو سرمربی تیم ملی بود من به عنوان مربی و مترجم با او در نشست های خبری حاضر بودم اما حاضر نیستم به عنوان یک مترجم محض جایی باشم.