به گزارش روابط عمومی شهر خبر، انتقادات زیادی نسبت به امضای قرارداد باشگاه پرسپولیس با آنتونی استوکس، بازیکن بی‌انضباط ایرلندی وجود داشت و گفته شده باشگاه پرسپولیس همان زمان حدود ۱۵۰ هزار دلار به استوکس پول نقد داده است. اما حالا طبق محتوای خبری که از سوی خبرگزاری میزان منتشر شده، مشخص شده که  یک صراف در دبی در ازای دریافت چک باشگاه پرسپولیس با پرداخت پولی که یک اسپانسر قرار بود به انصاری‌فرد پرداخت کند، موافقت می‌کند و پس از این نماینده باشگاه پرسپولیس که در دبی حضور داشته مبلغ ۱۵۰ هزار دلار را تحویل می‌گیرد، رسید می‌دهد و این پول به استوکس داده می‌شود تا قرارداد امضا شود.

در پربازدید ترین اخبار پرسپولیس سایت شهرخبر ، تصمیم برخی از بازیکنان پرسپولیس برای جدایی از این تیم با توجه به نارضایتی و شکایت آنان از شرایط موجود است. موضوعی که با توجه به برخی تغییرات در لیست بازیکنان به چشم می‌خورد ولی هنوز قطعی نشده است.

وعده باشگاه پرسپولیس به سرمربی پرسپولیس در صورت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، سومین خبر پربازدید پرسپولیسی‌هاست. طبق این وعده اگر پرسپولیس با گل محمدی در لیگ برتر و جام حدفی قهرمان شود، سرمربی سرخ‌ها ۳ میلیارد پاداش خواهد گرفت.

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس  نیز در گفتگو با یک نشریه عراقی گفته که بعد از تجربه در لیگ ایران و بازی در پرسپولیس، اولویتم لژیونر شدن در اروپا است. این خبر هم با استقبال زیادی از سوی کاربران روبرو شده است.

دیگر خبر پربازدید پرسپولیسی‌ها در روزنامه خبر ورزشی منتشر شده است. این روزنامه مدعی شده که یکی از دستیاران گابریل کالدرون سرمربی وقت پرسپولیس برای آوردن جونیو براندائو مهاجم برزیلی به این تیم از او درصدی پول گرفته است. این بازیکن در نیم فصل اول به پرسپولیس پیوست اما به دلیل عملکرد ضعیفش از آن جدا شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.