مهدی درویش‌زاده با اشاره به آیه هشت سوره مبارکه بلد و تاکید بر توجه به اطعام نیازمندان درروزهای سخت، گفت: سنت نیکوی اطعام مساکین و نیازمندان از بدو تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از رئوس مهم خدمات این تشکیلات الهی بوده است.

او ادامه داد: در پاسخگویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش مواسات و همدلی، کمیته امداد امام خمینی (ره) نی‌ریز، در قالب طرح بخشش ایرانیان با هدف ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان با همکاری قرارگاه مواسات و همدلی، فرمانداری، بسیج سپاه، اوقاف وامورخیریه، جمعیت هلال احمر، اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و خیرین شهرستان نی‌ریز، طبخ و توزیع 14 هزار دست غذای گرم بین نیازمندان را در دستور کار قرار داده است.

درویش‌زاده این اقدام را به نیت ۱۴ معصوم علیهم السلام، دانست و گفت: این اقدام تا پایان ماه مبارک رمضان به روش بیرون بر و با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد نی‌ریز گفت: این نهاد حمایتی آماده دریافت خیرات، مبرات اموات، نذورات، قربانی برای توزیع بین ایتام و نیازمندان خصوصا در ماه مبارک رمضان خواهد بود و نیک اندیشان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت  ۵۸۲۶-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به‌نام کمیته امداد نی‌ریز، واریز کنند.