برای سفر به ایرانIran tours  DanaTripsm  یکی از تور اپراتورهایی است که برای سفر شما به ایران را برنامه ریزی می کنندIran tours DanaTrips براساس گروه سنی و ملیت ها طراحی می شوند. بنابراین اگر شما طرفدار تورهای فرهنگی باشید، می توانید از میان Iran tours DanaTrips تور موردنظر خود را بنا بر سلیقه و تعداد روز انتخاب کنید.  Iran tours DanaTrips همچنان با طراحی تورهای طبیعتگردی برای علاقمندان سفر به ایرانDanaTrips Iran tours را طراحی کرده است. اگر می خواهید خانوادگی یا به تنهایی سفر کنید کافی است باIran tours DanaTrips ارتباط برقرار کنید تا برنامه ریزان سفر بهترین DanaTrips Iran tours را برای شما طراحی کنند.

تورهای فرهنگی Iran tours DanaTrips هفت روز به بالا طراحی می سوند و مسیر کلاسیک از معروف ترین این تورها است. شهرهای تهران، اصفهان و شیراز Iran tours DanaTrips در کلیه تورها هستند. به غیر از شهرهای نامبرده در Iran tours DanaTrips می توان کاشان، یزد، کرمان و خوزستان را به مسیر اضافه کرد و مدت زمان تور را افزایش داد. تمامی تورها Iran tours DanaTours با راهنما و خدمات مشخص ارائه می شوند. راهنماها به زبان انگلیسی و ایتالیایی Iran tours DanaTrips و بنا بر درخواست گروه به زبان مسافران صحبت می کنند. تورهای کویر Iran tours DanaTrips از تورهای پرطرفدار در بین مسافران به ایران است. وجود مناطق کویری در استان های مرکزی باعث شده تا Iran tours DanaTrips طرفدارهای خاص خود را برای سفر به ایران داشته باشد. تورهای کوهنوردی و سفر به طبیعت ایران در شمال و سایر مناطق Iran tours DanaTrips از دیگر تورهایی که توسط برنامه ریزان سفر ما طراحی و سپس توسط راهنمایان حرفه ای اجرا می شود. اگر طرفدار گشت در جزیره های جنوبی ایران باشید Iran tours DanaTrips تورهای جذابی برای جنوب ایران طراحی کرده است. انتخاب این تورها برعهده شما است و ما به راحتی می توانیم Iran tours DanaTrips را بنا بر درخواست شما کوتاهتر و بلندتر کنیم.

z1

اگر گروهی سفر کنید Iran toursDanaTrips برای شما ماشین و سایر خدمات ‌که سفر راحتی را داشته باشید فراهم می سازد. برای سفر به ایران نیازمند به ویزا هستید Iran tours DanaTrips برای شما کد ویزا را فراهم می سازد و پس از دریافت ویزا مشکلی بابت ورود به ایران نخواهید داشت. Iran tours DanaTrips همچنین تمامی تورهای خود را با احترام به جامعه محلی و قوانین گردشگری پایدار اجرا می کند. Iran tours DanaTrips در هتل های سنتی اقامت می کنید، غذاهای محلی برای شما سرو می شود، در فعالیت های جامعه محلی شرکت می کنید و با احترام به جامعه محلی در بین آن ها سفر می کنیم. تورهای عشایر Iran tours DanaTrips دسته دیگری از تورها است که براب شما برنامه ریزی و اجرا می شود. اگر ایران را برای دلایل فرهنگی و تاریخی انتخاب کردید، در Iran tours DanaTrips مکان های تاریخی و فرهنگی بسیاری از جمله پرسپولیس و پاسارگاد در شیراز، بیستون و طاق بستان در کرمانشاه، چغازنبیل در خوزستان و بسیاری از شهرهای یگر را بازدید می کنیم. با انتخاب Iran tours DanaTrips می توانید ایران را از نگاه کسانی ببینید که آن را دوست دارند و تلاش خود را برای معرفی پرشیای کهن و فرهنگ آن در جهان می کنند.