به گزارش روابط عمومی سایت شهر خبر، هرچند انتظار می‌رفت پس از برگزاری انتخابات مجلس یازدهم، اخبار مربوط به نتایج این انتخابات و تحلیل میزان مشارکت مردم جز پربازدیدترین اخبار سیاسی باشد اما با جدی‌تر شدن شیوع کرونا و تلفات جانی آن، توجه رسانه‌ها به این موضوع حساس معطوف شد.

پربازدیدترین خبر سیاسی هفته گذشته در سایت شهرخبر به اظهارنظرهای مقامات سیاسی در مورد احتمال قرنطینه شدن شهرهای درگیر با کرونا مربوط بود. خبر درگذشت سیدهادی خسروشاهی، سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در واتیکان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا نیز دومین خبر سیاسی پربازدید هفته گذشته شهرخبر بود.

چند روز قبل رهبری طی پیامی ویدئویی از زحمت‌های جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا تشکر کردند. در این ویدئو، یک زنگ کوچک در کنار صندلی ایشان وجود داشت که مورد توجه و همجه رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفت. یکی از خبرهای پربازدید هفته قبل توضیحاتی بود که در مورد این زنگ ارایه شده بود. در این توضیحات که سایت‌های خبری و روزنامه‌های فراوانی آن را بازنشر دادند، آمده بود: «واقعیت این است که وجود این کلید نه تنها در اتاق بیت رهبری اتفاق جدید نیست بلکه وجود چنین کلیدی که برای احضار افراد خارج از اتاق استفاده می‌شود در بسیاری از اتاق‌های اداری وجود دارد. همین کلید و زنگ به پایه سمت چپ صندلی رهبر معظم انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندگان کنفرانس اسلامی در سال ۸۹ نیز وجود داشته و تازگی ندارد.»

اظهارات پمپئو، وزیر امور خارجه دولت آمریکا در مورد آمادگی این کشور برای کمک به ایران برای مقابله با ویروس کرونا نیز، مورد توجه کاربران سایت شهرخبر قرار گرفت و این خبر را به جمع پربازدیدترین اخبار سایت رساند. برگزاری یا عدم برگزاری نمازجمعه تهران و قم و همچنین اظهارنظرهای مسئولان و روحانیون در مورد اعمال محدودیت برای زایران حرم حضرت معصومه (س) در شهر قم از جمله دیگر اخبار پربازدید سیاسی در هفته گذشته بودند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

انتهای پیام