به گزارش روابط عمومی شهرخبر، تصاویر مربوط به «انتقال پیکر شهدای حمله پهبادهای آمریکا به شهر بغداد» چند ساعت پس از انتشار به یکی از پربازدیدترین اخبار روز هفته گذشته این سایت تبدیل شد. پیام آیت‌الله خامنه‌ای که با تیتر «انتقام سختی از آمریکا می‌گیریم» نیز به سرعت به صدر پربازدیدترین اخبار سیاسی آمد.

حضور یک توییت کوتاه در میان سه خبر سیاسی پربازدید هفته نیز جالب توجه بود. در این توییت، یک شهروند ایرانی به رسانه‌های فارسی‌زبان اروپایی انتقاد کرده و از به کار بردن واژه «کشته شدن» برای ترور شهید قاسم سلیمانی به شدت گله کرده بود. این کاربر نوشته بود: سلیمانی، «کشته» نشد؛ «ترور» شد. کاری که دولت آمریکا با تمام 80 میلیون ایرانی دارد می‌کند.

خبری که حاوی تصویر فرزند شهید سلیمانی پس از اعلام خبر شهادت پدرش بود و همچنین گزارش تصویری از شرایط محل سکونت خانواده سردار سلیمانی نیز به سرعت به پربازدیدترین اخبار ایران و جهان هفته در سایت شهرخبر تبدیل شدند.

اما دو خبر دیگر نیز در میان پربازدیدترین اخبار سیاسی هفته گذشته بودند که به اشخاص نزدیک به سردار سلیمانی مربوط بودند. خبر اول به معرفی محافظ 27 ساله ایشان اختصاص داشت. پاسدار شهید وحید زمانی‌نیا که از همراهان شهید سلیمانی بود، در حمله پهبادهای آمریکایی به شهادت رسید. دومین خبر نیز به معرفی اسماعیل قاآنی، فرمانده جدید سپاه قدس اختصاص داشت.

روابط‌عمومی سایت شهر خبر پیش‌بینی می‌کند اخبار مربوط به شهادت سردار سلیمانی و پیامدهای این واقعه تلخ، در هفته آینده نیز فضای اخبار سیاسی را تحت تاثیر قرار دهد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

انتهای پیام