خریدی امن و آسان از اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی گیفت کارت در ایران: خرید گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت PS4  ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت ویزا و مستر و ...

سایت گیفت کارت GiftCard.ir با بیش از ۸ سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع گیفت کارت در ایران همچنین ارائه ی محصولات معتبر با قیمت مناسب از محبوب ترین و مطمئن ترین سایت های فروش گیفت کارت شناخته شده است.

شما می توانید با اطمینان خاطر گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از پرداخت ، کد گیفت کارت را به صورت آنی دریافت نمایید.

از جمله محصولات پرفروش سایت گیفت کارت می توان به گیفت کارت آیتونز اپل ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت psn پلی استیشن و گیفت کارت xbox اشاره کرد.

همچنین سایت گیفت کارت اولین وب سایت عرضه کننده گیفت کارت های ویزا ، گیفت کارت مستر و امریکن اکسپرس در ایران می باشد.

امتیازات خرید از سایت گیفت کارت GiftCard.iR :

خرید گیفت کارت2

  • خریدی امن و راحت به دلیل داشتن گواهینامه ی SSL  (https://www.GiftCard.ir) که نشان دهنده ی امنیت سایت و دارا بودن استاندارد جهانی است.
  • استفاده از درگاه های پرداخت مطمئن و امن
  • پشتیبانی قبل از خرید در سایت (چت آنلاین) جهت مشاوره در خرید ، روش ثبت نام و رفع هرگونه مشکل در هنگام خرید
  • وجود تخفیف های شگفت انگیزی که در زمان های مختلف برای گیفت کارت آیتونز اپل ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت PS4 ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت ایکس باکس و مایکروسافت و... گذاشته می شود که می توانید از این فرصت ها استفاده کنید. تخفیف ها از طریق کانال تلگرام GiftCard.iR همچنین پیج اینستاگرام GiftCard.iR به اطلاع کاربران و مشتریان عزیز میرسد.
  • تنوع بالای محصولات و انتخاب راحت آنها این امکان را به کاربران می دهد بدون صرف زمان اضافی گیفت کارت مورد نظر خود را از بین محصولات موجود ، گزینش کنند و سپس آن را تحویل بگیرند.
  • مراحل ثبت نام در سایت به راحتی و در کمترین زمان انجام می پذیرد.
  • ارائه انواع ویزا کارت ها و مستر کارت های مجازی حتی با مبلغ ۱ دلاری
  • امکان خرید گیفت کارت ویزا و مستر

و مهم تر از همه این موارد اعتبار ده ساله سایت گیفت کارت است که تضمین خرید شما می باشد .

مراحل خرید گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت های آیتونز اپل ، گیفت کارت پلی استیشن PS4 ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت ریزر گلد  و ... مراحل زیر را در سایت گیفت کارت انجام دهید :

برای خرید ابتدا وارد سایت شوید.

سپس با اطلاعات صحیح در سایت ثبت نام کنید

پس از تایید ثبت نام از بین گیفت کارت های موجود مطابق با کشور اکانت خود گیفت کارت مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

پس از پرداخت از طریق درگاه های بانکی سایت ( پرداخت امن ) کد گیفت کارت مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد. می توانید در قسمت گزارش خرید به تمامی خریدهایی که از سایت گیفت کارت داشته اید دسترسی داشته باشید.

خرید سی دی کی و بازی های جذاب و هیجانی

خرید گیفت کارت3

همچنین اگر قصد خرید بازی ایکس باکس و انواع سی دی کی را دارید گیفت کارت دات آی آر به شما سایتGamecode.ir  را پیشنهاد می کند که وابسته به سایت GiftCard.ir بوده و می توانید خریدی امن و اسان را با آن تجربه کنید.

پیشنهاد شگفت انگیز سایت گیم کد

بخش پیشنهاد شگفت انگیز سایت Gamecode.ir را هرگز از دست ندهید .

در مدت زمان های مشخص تعدادی از بازی ها به بخش پیشنهاد شگفت انگیز سایت افزوده می شوند که می توانید با قیمت های بسیار پایین تر خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

در بخش بازی های پیش فروش ، بازی هایی که هنوز عرضه نشده اند را زودتر از زمان انتشار آن خریداری کنید تا به محض عرضه بازی ، کد بازی ایکس باکس مورد نظر برای شما ارسال گردد.

اگر به دنبال سی دی کی اورجینال بازی ها یا سی دی کی اشتراکی همچنین بازی ایکس باکس هستید پیشنهاد ما به شما سایت گیم کد Gamecode.ir می باشد.

بخش هیجان انگیز و دیدنی تریلر بازی ها منتظر شماست تا بتوانید جدیدترین تریلر بازی ها را در این بخش مشاهده کنید. بخش داستانی بازی ها ، تریلر شخصیت ها و جدیدترین به روز رسانی در بازی ها را نیز می توانید از این بخش دنبال کنید.