ممکن است نخواهند هزینه زیادی را صرف کنند، اما اصلا جای هیچ نگرانی نیست ما در اینجا به شما ارزان ترین و به صرفه ترین کشورهای آسیایی را معرفی می کنیم تا علاوه بر خاطره انگیز بودن سفری ارزان نیز داشته باشید و بتوانید در ماه عسل خود از هر لحظه لذت ببرید.

تور اندونزی

اندونزی یکی از کشورهای سرسبز جهان است که جزیره های رمانتیک زیادی در سرتاسر آن وجود دارد. سواحل، جنگل ها و آتش فشان ها منظره های حیرت انگیزی در این کشور ایجاد کرده اند که بیننده را مجذوب خود می کنند و این کشور را تبدیل به بهترین مقصد گردشگری جهان می کند. زوج های جوان در ماه عسل خود می توانند وارد طبیعت زیبای مالزی شوند و از مجمع الجزایر رویایی این کشور بازدید کنند و رمانتیک ترین ماه عسل را داشته باشند.

جزیره بالی اندونزی

  • جزیره بالی. کمتر کسی است که نام جزیره بالی را نشنیده باشد و با این بهشت آشنا نباشد. بالی بهترین مقصد برای ماه عسلی رویایی و ارزان می باشد که می توان از تمامی لحظات حضور خود در آن لذت برد و از بهشت واقعی دیدن کند. این جزیره متشکل از فرهنگ متفاوتی می باشد و محل سکونت هنرمندان و نویسندگن بی شماری است. فضای سرسبز این منطقه، سواحل حیرت انگیز و رویایی، معابد، آب های آبی و کوه های آتشفشانی در کنار استراحتگاه های لوکس و فضاهای رمانتیک فرصتی ناب را در اختیار گردشگران قرار می دهد، به همین دلیل مسافران تور اندونزی اکثرا جزیره بالی را برا اقامت خود انتخاب می کنند.
  • جزیره سوماترا. سوماترا از جمله جزیره های بزرگ جهان است که یک مکان حیرت انگیز برای افراد جسور و علاقمند به گونه های در معرض خطر می باشد. در قسمت شمالی جزیره دریاچه توبا قرار دارد که مردم محلی مراسم های عرفانی و روحانی در آن برگزار می کنند. پیاده روی در این جزیره، شنا کردن در آب های شفاف دریاچه، دیدن اورانگوتان، کوه پیمایی از آتشفشان ها و ... می تواند ماه عسل شما را برای همیشه در خاطره شما ثبت کند.
  • جزیره جاوا. این جزیره در واقع بین سوماترا و بالی قرار دارد و جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند. اینجا بهترین مکان برای تجربه فرهنگ اندونزیایی است. زوج های جوان می توانند از کوه آتشفشانی فعال آن بالا بروند و شاهد طلوع بی نظیر و غروب حیرت انگیز خورشید باشند.

تور مالزی

مالزی مملو از زیبایی است و به عنوان کشوری از تضادها شناخته می شود. سواحل و جزیره های دست نخورده مالزی در کنار فرهنگ غنی این کشور جذابیت های توریستی مالزی را چند برابر می کند و زوج های جوان را با زیبایی های غیر قابل باوری رو به رو می کند.

جهت تهیه تور مالزی و سفر به شهرهای زیبای آن از جمله کوالالامپور، پنانگ، لنکاوی میتوانید از تورهای ترکیبی مالزی که توسط آژانس مسافرتی آمادای به صورت مستقیم و تخصصی ارائه می شود استفاده کنید.

تپه گنتینگ هایلند مالزی

  • تپه گنتینگ هایلند. این تپه در داخل کوهستان قرار دارد و بهترین مجموعه های سرگرمی و تفریحی مالزی را گردهم آورده است. تپه گنتینگ بهترین مکان برای گذراندن یک ماه عسل رویایی است. زوج های جوان می توان سوار بر تله کابین شوند و با لذت بردن از چشم اندازهای حیرت انگیز این مکان به تپه برسند.
  • شهر مالاکا. شهر مالاکا یک شهر تاریخی است که فرهنگ ها و سنت های غنی زیادی را در قلب خود جای داده است. معماری این شهر متعلق به دوران گذشته است و زمانی یکی از مهم ترین مراکز تجاری مالزی بوده است. در این شهر می توان از موزه، فروشگاه ها، چشم اندازهای خیره کننده لذت برد.
  • منطقه کارون هایلند. این منطقه به عنوان یک جواهر در قلب مالزی شناخته می شود. رنگ بندی بسیار زیبا و رایحه های گیاهان خوش بو و معطر این منطقه را به بهشت تبدیل کرده است. در این منطقه می توانید ساعت ها پیاده روی کنید و از طبیعت منحصر بفرد آن لذت ببرید.
  • جزایر پرهنتیان. این جزایر دارای آب های بسیار زلال و شفافی است و شرایط بسیار خوبی را برای تفریح و گردش ایجاد می کنند. زوج های جوان می توانند در سواحل بی نظیر این منطقه قدم بزنند و از تمامی ورزش های آبی لذت ببرند.

تور هند

هند از جمله کشورهای بزرگ و پر جمعیت جهان است که زیبایی های زیادی را در قلب خود جای داده است و زیستگاه فرهنگ ها و سنت های زیادی شده است. در گوشه و کنار این کشور می توان گنجینه های باستانی و بناهای مذهبی زیادی را مشاهده کرد و با چشم اندازهای توریستی متنوع آن آشنا شد که از دلایل پرطرفدار بودن تور هند می باشد.

  • جزیره هولاک. این جزیره بخاطر وجود استراحتگاه های زیبا، سواحل بسیار بزرگ، آب و هوای بسیار خوب و ... شناخته شده است و بهترین مکان برای شنا و غواصی می باشد. زوج ها جوان می توانند ساعت ها در سواحل جزیره بمانند و از دریای آرام آن لذت ببرند.
  • معبد راناکپور. این معبد دارای معماری بسیار برجسته ای است که در قرن پانزدهم میلادی ساخته شد. معبد راناکپور دارای سالن های باشکوهی است که عناصر معماری زیادی در آنها بکار برده شده است. حکاکی ها و مجسمه های این معبد فرصت خوبی برای تماشای گردشگران می باشد و همه را با شگفتی های تاریخی آن آشنا می کند.
  • ساحل وارکالا. این ساحل استراحتگاهی عالی برای زوج های جوان می باشد. در این ساحل می توان قدم زد و به چشمه های معدنی اطراف آن رفت و از چشم اندازهای فوق العاده آن استفاده کرد. آب های این چشمه ها خاصیت درمانی دارد و بیماری های مزمن را برطرف می کند. آفتاب گرفتن، شنا کردن و غواصی از تفریحات خاص برای زوج های جوان در این منطقه است. علاقمندان می توانند در این منطقه گشت و گذار کنند و به معبد جاناردانا بروند و از جاذبه های آن نیز بازدید کنند.
  •   حوضچه های کرالا. حوضچه ها کرالا متشکل از تالاب ها و دریاچه هایی هستند که زیبایی خاصی دارند. این حوضچه های آبی با شکوه زیستگاه جانوران زیادی هستند که می توان در میان آنها خرچنگ ها، قورباغه ها، لجن خوارها، پرنده ها، لاک پشت ها و ... را مشاهده کرد. زوج های جوان در ماه عسل خود می توانند سوار بر قایق های کتووالام شوند و از آبراه های زیبایی این حوضچه ها عبور کنند. شگفتی های این حوضچه ها بسیار خاص است و در جای دیگر نمی توان آنها را یافت. 
  • کاخ دریا. این کاخ باشکوه یک استراحتگاه عالی برای زوج های جوان در وسط دریاچه پیچولا است. مسافرین می توانند از طریق قایق موجود در اسکله شهر به این کاخ بروند و یک اقامت رویایی و بیادماندنی در این مکان زیبا داشته باشند. چشم اندازهای این کاخ واقعا حیرات انگیز است.

حوضچه های کرالا هند

زوج های جوان در ماه عسل خود می توانند با تور هند، مالزی و اندونزی همراه شوند و با صرف هزینه ای کم از جذابت ترین نقاط جهان بازدید کنند. البته زوج های جوان فراموش نکنند که می توانند شکم گردی خوبی در شهرهای مختلف هند، اندونزی و مالزی داشته باشند و از بهترین غذاهای سنتی و خیابانی آنها لذت ببرند. اینها ارزان ترین و به صرفه ترین کشورهای آسیایی هستند که بهترین نقاط جهان را برای تفریح و گردش زوج های جوان در قلب خود جای داده اند.

لازم به ذکر است آژانس های مسافرتی آمادای این تورها را به بهترین قیمت و تخفیفات شگفت انگیز، ارائه می ‌دهند و می‌توانید جهت تهیه تور بالی ، تور هند و تور مالزی به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره 02122226881 تماس حاصل فرمایید.