ضمن اینکه مدیریت زمان و مکان هم در اختیار شماست. از هر جا که باشید و هر زمان از شبانه روز، تنها با اتصال به اینترنت و پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب، با سرعت و آسانی هر چه تمام تر به مقصد مورد نظر خود می رسید. بالاخره اینکه بلیط هواپیما خارجی، داخلی یا بلیط قطار ، قاصدک 24 در تمام ساعات شبانه روز پشتیبان شما خواهد بود.

قاصدک 24؛ سایت خرید بلیط هواپیما

سایت های خرید بلیط اینترنتی رنگ و بوی دیگری به سفرهای ما بخشید اند. قدرت انتخاب ما به مراتب بیشتر از گذشته شده و امکان مدیریت قیمت بلیط با توجه به بودجه و توان مالی مان هم فراهم شده است. از آنجایی که در یک سایت خرید بلیط هواپیما، ایرلاین های مختلف با پروازها و هواپیماهای متفاوت حضور دارند، اینکه بتوانیم بلیط مورد نظر خود را با قیمت مطلوب خود تهیه کنیم، محتمل تر شده است.

نکته بالا همان چیزی است که در سایت قاصدک 24 به آن توجه شده است. هر چه دست مشتری در انتخاب قیمت بلیط بازتر باشد، رضایت او نیز افزایش خواهد یافت. اگر برای تهیه بلیط هواپیما خارجی خود به قاصدک 24 مراجعه کرده باشید، می بینید که شرکت های هوایی معتبر مانند ماهان و ایران ایر به مسیرهای متنوعی در اقصی نقاط جهان پرواز می کنند. ضمن اینکه این شرکت ها کلاس های پروازی متفاوتی دارند که با یکدیگر تفاوت قیمت دارند. بنابراین اگر اولویت شما در خرید بلیط اینترنتی از یک سایت خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط است، از فیلترهای قیمت که به همین منظور تعبیه شده اند؛ استفاده کنید.

امکان کنسلی و استرداد بلیط هواپیما، امتیاز بزرگی برای یک سایت خرید بلیط هواپیما به شمار می رود. به هر حال اینکه برنامه سفر از پیش تعیین شده، به ناگاه دچار تغییر شود و ما را مجبور به لغو پرواز کند، خارج از اراده ماست. خرید آنلاین بلیط هواپیما از سایت قاصدک 24 این مزیت را دارد که پروسه استرداد بلیط، پیچیده نخواهد بود. رزرو بلیط هواپیما خود را کنسل کرده و منتظر باشید تا با توجه به نوع بلیط اعم از چارتر یا سیستمی و شرایط هر کدام از آنها، قیمت بلیط هواپیما با کمترین جریمه به حساب شما بازگردد.

رزرو بلیط هواپیما خارجی؛ فرصت عالی برای سفر

امروزه سفرهای خارجی به بخش مهمی از الگوی گردشگری ایرانیان بدل شده اند. در روزهای شلوغ سال، سایت های خرید بلیط هواپیما به محلی برای جستجوی بلیط هواپیما خارجی تبدیل می شوند. به ویژه اینکه امکان خرید بلیط اینترنتی، سهولت و سرعت را برای مسافران به ارمغان آورده و آنها را چون گذشته از ایستادن در صف های طولانی خرید بلیط بی نیاز کرده است. محبوب ترین بلیط های خارجی بلیط استانبول، بلیط آنتالیا، بلیط تفلیس و بلیط بانکوک هستند. اما مقصد هر کجا باشد، شرایط برای خرید بلیط هواپیما خارجی از سامانه قاصدک 24 یکسان است.

تنها نکته ای که باید به آن توجه کرد، انتخاب زمان مناسب برای رزرو بلیط هواپیما خارجی به طور عام و بلیط هواپیما هر کدام از کشورها به طور خاص است. ما در قاصدک 24 به شما توصیه می کنیم که اواسط هفته را برای خرید بلیط هواپیما خارجی انتخاب کرده و تا آنجا که ممکن است، انعطاف پذیر باشید. اینکه بخواهید بلیط هواپیما خارجی خود را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید، منطقی است، اما اینکه به هر قیمتی آن را به دست آورید، چندان هم جالب به نظر نمی رسد.

خرید اینترنتی بلیط قطار؛ مقدمه یک سفر نوستالژیک

به هر میزان که گردشگران برای مقاصد خارجی به سراغ بلیط هواپیما خارجی می روند، به همان میزان خرید بلیط قطار در سفرهای داخلی نقش مهمی را ایفا می کند. صرف نظر از مزایایی چون راحتی، امنیت، نوسان کمتر در قیمت بلیط قطار و دوستدار محیط زیست بودن؛ سفر با قطار برای خیلی ها نوستالژیک است. از زمان روی کار آمدن سایت هایی که امکان خرید اینترنتی بلیط قطار را در اختیار مسافران قرار داده اند؛ اقبال مردم به رزرو بلیط قطار هم بیشتر شده است.

چنین امکانی در کنار سایر خدماتی که در قاصدک 24 به مشتریان ارائه می شود، در این سایت پیش بینی شده است. برای رزرو بلیط قطار خود، تنها نیازمند ورود به سایت، وارد کردن مبدأ و مقصد و تاریخ سفر خود هستید. بعد از اینکه لیستی از بلیط های قطار موجود برای شما به نمایش درآمد، می توانید با در نظر گرفتن قیمت بلیط قطار و شرکت ریلی مورد نظر، انتخاب خود را انجام دهید.

اگر در زمره کسانی قرار دارید که قطار را برای سفرهای خود انتخاب می کنید، حتما با عبارات لوکس، درجه یک، درجه دو، قطار اتوبوسی و آشنا هستید. بدون تردید قیمت بلیط قطار تحت تأثیر امکانات و خدماتی خواهد بود که در قطار به شما ارائه خواهد شد. در این صورت می دانید که اگر قصد سفری لوکس با قطار را دارید، باید هزینه بیشتری بپردازید و قطارهای پنج ستاره فدک یا قطارهای زندگی رجا را رزرو کنید. اگر هم اولویت، یک گشت و گذار ارزان است، باز هم مشکلی از بایت انتخاب نخواهید داشت؛ چرا که بازه قیمت های ارائه شده در سایت قاصدک 24 بسیار متنوع است.