به گزارش پارس نیوز، 

شبکه سحر با مجموعه دوم مستند شکوفه های زیتون خود در جشنواره فیلم مقاومت حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، مجموعه دوم مستند شکوفه های زیتون با موضوع معرفی فعالیت های 26 هنرمند و نخبه فرهنگی آمریکایی و اروپایی یهودی و مسیحی حامی فلسطین در جشنواره فیلم مقاومت 97 شرکت دارد.

 در مجموعه دوم مستند شکوفه های زیتون که در 13 قسمت توسط شبکه جهانی سحر تولید و آماده پخش شده افراد مختلف اعم از حقوقدان، پژوهشگر، معلم، پزشک، موسیقی دان، روزنامه نگار ، فعال دینی و امدادگر مورد توجه قرار دارند که  در راستای آرمان مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را به چالش گرفته اند.

راحله صابری آبکوهی تهیه کننده، دکتر الهه خانی آرانی ، نویسنده و مجتبی لطفی کرامتی کارگردان «شکوفه های زیتون» هستند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت امسال با تغییر زمانی از مهرماه به دهه اول آذر (همزمان با هفته گرامیداشت بسیج) و درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور سینماگران داخلی و خارجی در بخش‌های اصلی «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» شامل: فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های کوتاه داستانی، فیلم‌های مستند، بخش جلوه گاه نور، بخش روایت نو( مسابقه فیلمسازان اول)، و مسابقه سینمای بین‌الملل شامل فیلم‌های سینمایی و کوتاه و مستند، جایزه عماد مغنیه و بخش‌های جنبی برگزار می‌شود.

این جشنواره  امسال مقارن با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری سازمان‌های و نهادهای مختلف فرهنگی و سینمایی کشور برگزار می شود.