به گزارش پارس به نقل از مهر، اشکان حاجی عبدالهی دستیار تهیه کننده برنامه" فرش سپید" در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تاسیس فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی که پیش از این بحث آن در این برنامه طرح شده بود، گفت: آقای جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری نخستین گردهمایی معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی کانون در تهران در تاریخ دوم اردیبهشت امسال از پیشنهاد تاسیس فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی استقبال کرد و قول داد که این طرح را در مجلس عملی سازد.


مدیر روابط عمومی کانون دانش آموختگان" صادق" افزود: این در حالی است که در اوایل شهریور ماه در دیداری که با حجت الاسلام سالک، عباس مقتدایی و جمشید جعفرپور در مجلس شورای اسلامی داشتیم، عوامل برنامه" فرش سپید" به اهمیت تاسیس فراکسیون کودک و نوجوان تاکید کردند.

وی از تاسیس این فراکسیون خبر داد و بیان کرد: حدود یک هفته است که قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در محافل رسانه ای مساله تاسیس این فراکسیون را مطرح کرده است و خوشبختانه امروز خبر تاسیس قطعی و نام هیات موسس این فراکسیون توسط وی اعلام شد.

حاجی عبدالهی ادامه داد: بنده و دیگر اهالی رسانه ای فعال در حوزه کودک و نوجوان از تک تک نمایندگانی که پیگیر این مساله بودند متشکریم و امیدواریم که این فراکسیون با برگزاری جلسات مستمر با افراد و گروه های مرتبط با مساله کودک و نوجوان، به پیگیری دغدغه های این قشر بپردازد.

وی از حضور عوامل" فرش سپید" در جشنواره فیلم کودک در اصفهان سخن گفت و خاطر نشان کرد: با رایزنی هایی که با بنیاد سینمایی فارابی انجام دادم، قرار شد عوامل برنامه" فرش سپید" در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان حضور داشته باشند و انشاالله فرش سپیدی ها روز دوشنبه عازم اصفهان می شوند.

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه ها و نحوه حضور عوامل" فرش سپید" در اصفهان گفت: بنده و عوامل برنامه" فرش سپید" همچون مسعود ساکت اف، کیوان ساکت اف، فاطیما بهارمست و پوریا دهقان قصد داریم در اصفهان گزارش های مختلف و جذابی تولید و در برنامه پخش کنیم.

برنامه" فرش سپید" در حوزه نوجوان فعالیت می کند و روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۸: ۳۰ از شبکه ۲ به طور زنده پخش می شود.