به گزارش پارس به نقل از مهر، این دستگاه مینی بوس که سرویس یک واحد تولیدی بود و از تاکستان به طرف قزوین در حرکت بود به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

در این حادثه خوشبختانه با خروج بموقع مسافران از مینی بوس، به کسی آسیبی وارد نشد.

کشف ۳۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۳۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.

ولی وندایی در این باره اظهارداشت: با تلاش ماموران انتظامی استان قزوین ۱۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۷۱ قاچاقچی و ۱۵۵ توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر و ۳۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: از این میزان کشفیات ۳۲۸ کیلوگرم تریاک، ۸ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین، ۷ کیلو و ۲۵۰ گرم شیشه و مابقی آن سایر مواد مخدر بوده است.

وندایی پاکسازی پنج منطقه آلوده به مواد مخدر در استان و دستگیری یک هزار و ۴۰۴ نگهدارنده مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس در این خصوص عنوان کرد.

۴۶ پلیس در قزوین رد رشوه کردند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از رد رشوه ۴۶ پلیس از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

ایمان علی محمدزاده در این باره اظهارداشت: در شش ماه ابتدای امسال کارکنان انتظامی استان قزوین مبلغی معادل یک میلیارد و ۶۰۰ ریال رد رشوه کردند.

وی افزود: این افراد که شامل ۲۵ افسر جزء و ۲۱ درجه دار هستند به انگیزه رد رشوه مورد تشویق نقدی قرار گرفته اند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به میزان تماس مردم با دفتر نظارت همگانی اضافه کرد: در این مدت ۵ هزار و ۵۰۱ نفر با دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ تماس گرفته اند.

محمدزاده بیان کرد: از مجموع تماس های گرفته شده ۲ هزار و ۳۰۰ مورد پاسخگویی و راهنمایی به شهروندان بوده و ۳ هزار و ۲۰۱ تماس مردمی در چرخه رسیدگی قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: از مجموع پیام های دریافت شده ۲۲ درصد تقدیر، ۲۷ درصد انتقاد، یک درصد شکایت و ۵۰ درصد نیز راهنمایی و درخواست بوده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در نتیجه این تماس ها در بازرسی های بعدی تعدادی از پرسنل تشویق و با تعدادی برخورد قانونی برابر مقررات صورت گرفته است.

محمدزاده با اشاره به امکان ارتباط مستقیم با فرماندهی انتظامی این استان عنوان کرد: هر ۱۴ روز یک بار در روزهای شنبه جلسات ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم در دفتر نظارت همگانی برگزار می شود که تمام شهروندان می توانند به صورت حضوری و یا با شماره تلفن های ۱۹۷ و ۲۲۳۴۴۴۴ تماس حاصل و نظرات، پیشنهاد و انتقادات خود را مطرح کنند.

دستگیری ۳۱ سارق در آوج

فرمانده نیروی انتظامی آوج از دستگیری ۳۱ سارق و کشف ۴۳ فقره سرقت از ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرهاد رضایی تاکید کرد: سرقت قطعات خودرو، ساختمان های نیمه کار، اماکن عمومی و خصوصی از جمله اقدامات این سارقان بوده است.