به گزارش پارس ، به نقل ازشبکه ایران تاکنون حضور مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، علیرضا خمسه، امیرعلی دانایی به عنوان بازیگران این فیلم قطعی شده است همچنین به تازگی مهدی فخیم زاده و رامبد جوان به گروه بازیگران پیوسته اند.
بنا به گزارش « مهر» این فیلم یک هفته دیگر در تهران کلید می خورد و عمده فیلمبرداری آن در تهران و حوالی دماوند است. " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" برای حضور در جشنواره فجر آماده نمایش خواهد شد. این فیلم تولید مشترک بشرا فیلم و بهروز افخمی است.
فیلمنامه" آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" را مرجان شیر محمدی نوشته که پیش از این نگارش رمانی به همین نام را بر عهده داشته و همزمان با نمایشگاه کتاب امسال منتشر شده است. این فیلم قصه ای اجتماعی بر اساس روابط آدم ها دارد و جدیدترین فعالیت بهروز افخمی بعد از" سن پطرزبورگ" است. این کارگردان البته دو سال قبل فیلمی با عنوان" صدای تیره" را در کانادا ساخت که در بخش بین الملل جشنواره فجر به نمایش درآمد.
فخیم زاده نویسنده و کارگردان سینما عمدتا در آثاری که خود ساخت آنها را برعهده دارد مقابل دوربین قرار می گیرد. " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" از معدود فیلم هایی است که فخیم زاده مقابل دوربین یک کارگردان دیگر بازی می کند.