به گزارش پارس به نقل از فارس، شورای فرهنگی اجتماعی زنان به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر بیانیه ای را صادر کرد که متن بیانیه به این شرح است:

دختر، نهال مستعدی است که سرسبزی اقلیم عشق، عفاف و آرامش در گرو رشد و پرورش شایسته او است و دختر مسلمان همچون صدفی گرانبها با پاسداری از گوهر بی همتای درونیش نه تنها ضامن عفاف و امنیت جامعه است بلکه بستری محیا می سازد که مبدأ عروج مردان خداست. از این رو دختران مسلمان ایرانی که با تأسی به حضرت فاطمه معصومه (س) تکیه بردرخت علم و معرفت الهی می زنند، سرمایه های ارزشمند این سرزمین هستند؛ سرمایه هایی ضامن عفاف، آرامش و تعالی جامعه.

چه نیکوست که میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) را روز دختر نام نهاده اند. او که از نظر مقام علمی و معنوی سرآمد بانوان عصر خود بود و در تقوا و پارسایی پیشتاز و همین مقام بالای اوست که زیارت مرقد مطهرش شایستگی بهشت را فراهم می آورد.

میلاد با سعادت این بانوی متقی و پرهیزگار فرصتی است مغتنم؛ برای دختران سرزمین مان که با توسل به این بانوی دانشمند، زندگی خود را در مسیر بندگی خدا هر چه بیشتر آرمانی کنند، درکسب علم و معرفت پیشتاز بوده و حدی برای آن قائل نباشند و بستر عفاف و آرامش را درجهت تعالی جامعه فراهم کنند.

شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده ضمن تبریک سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع) ، حضرت فاطمه معصومه (س) ، روز دختر را گرامی داشته و این روز فرخنده را به دختران فهیم و آینده ساز ایران اسلامی تبریک می گوید.