به گزارش پارس ، دکتر حسن زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، تاریخ علوم پزشکی مواد دندانی، سلامت دهان و دندان پزشکی، اجتماعی ۹۳-۹۲، گفت: داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند از ۱۲ شهریور تا ۱۲ مهر نسبت به ارسال مدارک و ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون تمدید نخواهد شد، گفت: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون شامل ضوابط پذیرش، رشته های مورد پذیرش، مواد امتحانی از اولین روز ثبت نام با عنوان اطلاعیه شماره ۲ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت.

حسن زاده با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان آزمون دکتری تخصصی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www. sanjeshp. ir انجام می شود، تصریح کرد: داوطلبان می توانند آخرین اطلاعیه های مربوط به آزمون را از طریق این سایت دریافت کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان بر بودن تهیه مدارک، بهتر است داوطلبان از هم اکنون مدارک خود را آماده و اسکن کنند تا در زمان ثبت نام دچار مشکل نشوند.

وی تصریح کرد: هزینه ثبت نام در آزمون ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است که قابل پرداخت به وسیله کارت های شتاب به صورت اینترنتی خواهد بود.