به گزارش پارس ، عبدالرضا بزرگی نژاد، دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با   فارس، در خصوص برنامه های این کمیسیون در هفته آینده اظهار داشت: مقرر شده بود که رئیس جمهور اسامی وزرای پیشنهادی را به مجلس اعلام کند که این مسئله صورت نگرفت.

وی افزود: نمایندگان مجلس از ۱۵ شهریور به مرخصی تعطیلات تابستان می روند و به احتمال بسیار اسامی وزرای پیشنهادی نیز اعلام نمی شود.

بزرگ نژاد عنوان کرد: زمانی که رئیس جمهور، اسامی وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی می کند، یک هفته بعد مجلس پس از بررسی برنامه ها و عملکرد گذشته وی، رأی گیری را انجام می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به آگاهی رئیس جمهور به قوانین مجلس، به احتمال بسیار زیاد، وزرای پیشنهادی مهر ماه به مجلس معرفی می شوند.

*بازدید سرزده اعضای کمیته آموزش و پرورش مجلس از برخی مدارس تهران

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت: هفته آینده سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون حضور پیدا می کند تا برنامه های خود را با توجه به بازگشایی مدارس اعلام کند.

وی اضافه کرد: اعضای کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس نیز روزهای یک شنبه و سه شنبه به صورت سرزده از مدارس مناطق مختلف تهران بازدید می کنند تا از نزدیک شاهد مشکلات و وضعیت مدارس با توجه به بازگشایی مدارس باشند.

بزرگ نژاد گفت: اعضای این کمیته قصد دارند پس از بازدید و جمع آوری اطلاعات و مشکلات مدارس، این مطالب را در روز سه شنبه با سرپرست جدید وزارت آموزش و پرروش در میان بگذارند.

وی افزود: هفته آینده در کمیسیون آموزش مجلس از وزیر قبلی وزارت بهداشت و درمان تقدیر می شود و آقای هاشمی وزیر بهداشت و درمان نیز با حضور در این کمیسیون برنامه های خود را در خصوص پذیرش دانشجو در مقطع پزشکی و مشکلات آن اعلام می کنند.