به گزارش پارس ، هاشم بیک زاده در گفت وگو با تسنیم، درباره دیدار حساس فردای استقلال مقابل بوریرام تایلند، شرایط خودش و… صحبت های زیر را انجام داد:

  از بازی با بوریرام شروع کنیم…

بوریرام تیم خوبی است و بازی سختی مقابل آنها داریم، امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا در بازی برگشت راحت تر به میدان برویم و در نهایت به مرحله بعد صعود کنیم.

چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

نیازی نیست صحبت کنم که هواداران برای حمایت از تیم شان به ورزشگاه بیایند چون خودشان بهتر می دانند استقلال در چه مرحله ای قرار گرفته و چقدر به حمایت آنها نیاز دارد. امیدوارم با حمایت آنها، تلاش بچه ها و کادر فنی نمایش خوبی داشته باشیم. با این حال درخواستی از هواداران استقلال دارم.

  چه در خواستی؟

فردا کل سکوهای ورزشگاه آزادی را به رنگ آبی درآورند تا نماینده تایلند متوجه شود استقلال چه هوادارانی دارد.

  بعد از مصدومیتی که پشت سر گذاشتی می توانی فردا بازی کنی؟

برای بازی کردن مشکلی ندارم و چند روزی است که با استقلال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام. اگر بازی کنم همه تلاشم را برای کمک به استقلال انجام می دهم.

  شرایط استقلال چطور است؟

خوشبختانه چند بازی است که در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته ایم و نشان دادیم مدعی اول قهرمانی هستیم. با توجه به نتایج مان در لیگ روحیه و شرایط خوبی برای دیدار با بوریرام داریم.

در حالی که استقلال باید فردا با بوریرام بازی کند اختلافات بین امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده علنی شده که یکی از آنها بر سر توپ های لیگ برتر است. چه صحبتی در این باره داری؟

توپ های لیگ قهرمانان آسیا با توپ های لیگ برتر زمین تا آسمان تفاوت دارد. اگر توپ ها خوب باشند از آنها ایراد نمی گیریم. حتما این توپ ها ایراد دارد که خیلی ها درباره آن صحبت می کنند. در مورد اختلاف قلعه نویی و فتح الله زاده درست نیست من صحبت کنم و ترجیح می دهم صحبتی در این باره انجام ندهم.

  رضا حقیقی برای دربی کری خوانده و گفته از حالا یک گل زیبا برای استقلال کنار گذاشته است…

جواب دادن به این نوع کری ها درست نیست. حقیقی بدون فکر و با احساسش حرف زده است. بازیکن اگر حرفی دارد باید در زمین بزند نه در رسانه ها. به حقیقی توصیه می کنم راهش را تغییر دهد.