به گزارش پارس ، سرهنگ محسن خانچرلی در گفتگو با مهر اظهار داشت: از هفته جاری در ادامه مرحله جدیدی از طرح امنیت محله محور ماموران پلیس پیشگیری با استقرار در سطح معابر عملیات پاکسازی معابر و مناطق جرم خیز را در محدوده ۱۱ سرکلانتری تهران اجرا کردند.

وی ادامه داد: در مرحله اول که شب گذشسته به اجرا درآمد ۶۹ نفر به اتهام زورگیری، سرقت و هنجار شکنی شناسایی و دستگیر شدند. همچنین در این طرح تعداد زیادی سلاح سرد، محصولات ضد فرهنگی، ۱۴ خودرو و ۱۶ موتور سیکلت سرقتی کشف و ضبط شدند.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران، در قالب اجرای این طرح گشت های پیاده و موتوری پلیس تهران در سطح شهر با تخلفات مشهود برخورد می کنند. این طرح همچنان ادامه دارد و ماموران با استقرار در تمامی معابر عمومی سطح شهر این طرح را اجرا می کنند. البته شهروندان نیز می توانند موارد جرم مشهود را به پلیس اطلاع دهند تا ماموران با آنها برخورد کنند.

خانچرلی با بیان اینکه پلیس می تواند با جرایم مشهود برخورد کند، افزود: علاوه بر این طرح، امنیت پارک ها و تفرجگاهها در تابستان نیز تامین می شود و روزانه علاوه بر پلیس پارک، ماموران در بیش از ۱۶۰ بوستان تهران مستقر و امنیت و آسایش را برای هموطنان تامین می کنند.