به گزارش پارس به نقل از خراسان، این زن که سارا نام دارد و دو سال از ازدواجش با شوهرش کامبیز می گذرد چندی پیش به دادگاه خانواده شماره ۲ تهران رفت و مهریه اش را که یک دستگاه بنز الگانس است به اجرا گذاشت. او در این باره به قاضی گفت: من و کامبیز دو سال قبل پای سفره عقد نشستیم. وقتی کامبیز درباره مهریه از من سوال کرد گفتم دوست دارم مهریه ام تک باشد. او هم موافقت کرد. چون من از کودکی به بنز الگانس علاقه داشتم گفتم دوست دارم مهریه ام یک بنز الگانس باشد. شوهرم از پیشنهاد من استقبال کرد. تا آن زمان هیچ کس را سراغ نداشتم که چنین مهریه ای داشته باشد. مهریه من در بین فامیل تک بود و با این کار به هدفم که جلب توجه بود رسیدم.

زن جوان ادامه داد: تا همین چند ماه قبل از شوهرم راضی بودم اما وقتی کامبیز برای جشن تولدم هدیه مناسبی نخرید تصمیم گرفتم مهریه ام را به اجرا بگذارم و او را تنبیه کنم. شوهرم ابتدا فکر می کرد شوخی می کنم اما چند روز قبل وقتی کپی دادخواستم را نشانش دادم فهمید ماجرا جدی است. شوهرم وضع مالی خوبی دارد و قطعا خریدن یک بنز الگانس برایش کار سختی نیست. من شوهرم را دوست دارم و می خواهم با او زندگی کنم اما او باید مهریه ام را بدهد.

هفته گذشته در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده که با حضور زن و شوهر جوان برگزار شد سارا بار دیگر خواسته اش را تکرار کرد. سپس کامبیز گفت: در دو سالی که با یکدیگر زندگی می کنیم به مناسبت های مختلف برای همسرم هدیه خریدم. این بارهم به مناسبت تولد سارا برایش یک انگشتر طلا خریدم. فکر می کردم این انگشتر می تواند او را راضی کند اما چند روز بعد فهمیدم او ناراضی است.

وی ادامه داد: چند روز قبل از ازدواج مان وقتی سارا مهریه اش را اعلام کرد خوشحال شدم. چون هم مهریه منحصر به فردی بود و هم فکر نمی کردم او روزی مهریه اش را بخواهد و من مجبور باشم. اما حالا مجبورم تعهدم را عملی کنم. در پایان این جلسه قاضی به پرداخت مهریه عجیب و غریب این زن حکم داد تا شوهرش مجبور شود به زودی برای او یک دستگاه بنز الگانس بخرد.