به گزارش پارس به نقل از فارس، مهیار رستگار عصر امروز در جریان بازدید از وضعیت جاده های استان به دلیل بارندگی، اظهار کرد: سرعت غیر مطمئنه و بی احتیاطی راننده یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ مرگ وی و دو سرنشین خودرو را در محور رشت به فومن رقم زد.

وی این حادثه را روز گذشته عنوان کرد و افزود: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ که رانندگی آن را مردی ۳۲ ساله با دو نفر سرنشین به عهده داشت در منطقه فلاح آباد واقع در محور رشت فومن در حال حرکت بود که به دلیل سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده، خودرو از مسیر جاده خارج و پس از خروج از شانه آسفالته واژگون شد و به شدت با یک اصله درخت در حاشیه راه برخورد کرد.

رستگار با بیان اینکه در اثر شدت جراحات وارده راننده و یکی از دو نفر سرنشین فوت کردند، ادامه داد: نفر سوم این حادثه مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شد اما در این حادثه فرد مصدوم نیز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی با بیان اینکه این دومین حادثه ای بوده که در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاده است، اذعان کرد: روز گذشته نیز بر اثر واژگونی و خروج از جاده یک دستگاه کامیون کشنده هوو در مسیر پل « آقا چای» راننده کشنده در دم کشته شد.

سرپرست پلیس راه گیلان، دلیل وقوع این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه ذکر کرد.