به گزارش پارس به نقل از مهر، جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه شماره سه انتخاباتی تاکید کردند: بی تردید آقای روحانی رییس جمهور همه مردم ایران است و ضروریست به مطالبات همه مردم توجه نمایند که در آرای مردم به ایشان و تک تک نامزدهای انتخابات تبلور داشت. آرای مردم را رای به اصولگرایی، اصلاح طلبی، ولایت مداری، اعتدال، شایسته سالاری، قانون گرایی، مردم سالاری دینی، امنیت، تامین زندگی شرافتمندانه برای مردم می دانیم. ما بر این باوریم مردم خواهان کارآمدی بیش از پیش حکومت دینی زیر سایه ولایت فقیه، اعتدال و آرامش، خدمت صادقانه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی هستند. رییس جمهور منتخب از امروز تلاش نماید با به کارگیری مشاورینی دلسوز به مشکلات واقعی و حقیقی مردم متمرکز شود تا دولت آینده به کار گاهی بزرگ برای حل مشکلات مردمی مبدل شود.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

درود و سپاس بی کران به محضر ملت ایران که با حضور حماسی خود در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نمایشی بزرگ از اتحاد، وفاق، وحدت و همبستگی ملی را در معرض قضاوت جهانیان قرار دادید. ملت فهیم و غیور با رای قاطع و پرصلابت خود قلب صاحب اصلی کشور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را شاد و روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهیدان را مسرور نمودید و به فراخوان رهبر خردمند انقلاب در مشارکت حداکثری لبیک گفتید تا بسترساز خدمت بیش از پیش دولتمردان باشد. جا دارد این حضور پرشور را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم و حجت الاسلام روحانی تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون وی و همه دولتمردان محترم را از خداوند متعال خواستار باشیم.

اینک با پایان یافتن انتخابات و آرای گسترده به رییس جمهور منتخب، فرصت را مغتنم شمرده بر موارد زیر تاکید می کنیم:

۱- حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری که نمایشی از وحدت ملی بود موجبات کارآمدی و خدمت گزاری بیش از گذشته در دولت آینده را فراهم آورد ارتقای جایگاه ایران در نظام بین الملل را فراهم ساخت. بی گمان این حضور بی نظیر مردم بزرگ ترین سرمایه رییس جمهور منتخب و دولت آینده خواهد بود.

۲- بی تردید آقای روحانی رییس جمهور همه مردم ایران است و ضروریست به مطالبات همه مردم توجه نمایند که در آرای مردم به ایشان و تک تک نامزدهای انتخابات تبلور داشت. آرای مردم را رای به اصولگرایی، اصلاح طلبی، ولایت مداری، اعتدال، شایسته سالاری، قانون گرایی، مردم سالاری دینی، امنیت، تامین زندگی شرافتمندانه برای مردم می دانیم. ما بر این باوریم مردم خواهان کارآمدی بیش از پیش حکومت دینی زیر سایه ولایت فقیه، اعتدال و آرامش، خدمت صادقانه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی هستند. رییس جمهور منتخب از امروز تلاش نماید با به کارگیری مشاورینی دلسوز به مشکلات واقعی و حقیقی مردم متمرکز شود تا دولت آینده به کار گاهی بزرگ برای حل مشکلات مردمی مبدل شود.

۴- همانطور که آقای روحانی در رقابت های انتخاباتی و بیانیه اخیرشان تاکید داشتند دولت آینده بایستی در وفاق ملی، همگرایی با سایر قوا، بهره گیری از همه شایستگان برای اداره بهتر کشور، کاهش تنش و اختلاف، ایجاد امنیت و آرامش در کشور نقش متمایزی را عمل کند که آن را از سایر دولت های پیشین متمایز می سازد. تحقق این مهم در گرو حضور دائمی مردم در صحنه و حمایت از آرایی که داده اند، میسور می باشد.

۵- مناسب است آقایان متوهمی که چهار سال پیش ظلم بزرگی را به نظام کردند توجه نمایند که ساز و کار انتخاباتی نظام اسلامی و امانتداری دائمی نسبت به آرای مردم دارد طرح مسئله تقلب که دروغ بودن آن، در همان مقطع هم اثبات شد و هم اکنون به مراتب بیشتر به ثبوت رسیده است، همچون لکه ننگی بر دامن کسانی است که هم شعار تقلب سر دادند و هم در انتخابات اخیر با شور و ولعی وصف ناپذیر حضور یافتند. انتخابات ۲۴ خرداد علاوه بر پیروزی بزرگ رهبری معظم و ملت بزرگ ایران، حقانیت نظام اسلامی را نیز به اثبات رساند و شر مندگی اصحاب فتنه و فرار یان به امریکا و سران فتنه را گوشزد نمود. همه دلبستگان انقلاب می دانند که نظام مقدس اسلامی تحت هدایت های رهبر حکیم انقلاب، بر سر اصول و حقانیت خود اهل معامله نیست.

۶- از تمامی دست اندکاران انتخابات مخصوصا شورای نگهبان با نقش نظارتی و دقیق خود، از وزارت کشور که با تلاشی شبانه روزی در مراحل اجرایی انتخابات متحمل زحمات بسیاری شد، از نیروهای انتظامی و امنیتی که با مجاهدت، امنیت و آرامش بیشتری به فضای انتخابات و رقابتهای آن دمیدند و در نهایت از رسانه ملی که نقش بی بدیلی در حماسه پرسکوه ملت ایران داشت تقدیر و تشکر داریم و از این همه تلاش های مجاهدانه در جهت برپایی حماسه ای بزرگ بر درگاه الهی سجده شکر به جای می آوریم.

جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان بار دیگر یادآور می شود که پیروز واقعی این انتخابات، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران است که با حماسه حضور خود پشتوانه برای اصلاح و سازندگی و پیشرفت و عدالت را در کشور فراهم نمود و در عرصه بین المللی عزت و اقتدار ملی و توسعه فرهنگ مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشت.