به گزارش پارس به نقل از ایسنا، « سربازها ایستاده می میرند» عنوان نخستین فیلم سینمایی شهرام مسلخی است که آن را به تهیه کنندگی یوسف صمدزاده جلوی دوربین برده است. قرار است قسمت های عمده ای از این فیلم در کردستان عراق فیلمبرداری شود و در آن بخش ها جمعی از بازیگران مطرح سینمای کردستان ایفای نقش کنند.

تاکنون سروش صحت و پوریا پورسرخ به عنوان دو بازیگر این فیلم معرفی شده اند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی « سربازها ایستاده می میرند» آمده است: « رضا رزمنده دوران جنگ تحمیلی که اکنون به عنوان خبرنگار در خبرگزاری کار می کند. یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است. در آن گزارش، هیوا همرزم کُرد و ناجی اش در دوران جنگ را می بیندکه بر علیه صدام می جنگد! برای دیدار با او عازم کردستان عراق می شود و… » .

لیست عوامل این فیلم سینمایی عبارتنداز: تهیه کننده: یوسف صمد زاده، کارگردان: شهرام مسلخی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، بر نامه ریز: حمید همتی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، مدیر روابط عمومی: الهه گودرزی، دستیار کارگردان: نیشتیمان کریمی، گروه فیلمبرداری: امیر پرچمی، مهدی قاسمی، علی طالبی، یعقوب جهانپور، مهدی شاه بیگی، کمال صفوی، گروه صحنه و لباس: کیومرث محمد چناری، پیمان محمدصدق، سوسن نوروزی، اجرای گریم بانوان: سحر موسوی، دستیار صدا: نادر تاج آبادی، دستیار تدارکات: میثم نثاری.