به گزارش پارس به نقل از ایسنا، « سرباز» نام رمانی جاسوسی به قلم جیمز پترسون نویسنده ی آثار پرفروش آمریکایی است که به زودی سریال تلویزیونی با بازی رابرت دنیرو و جین روزنتهال براساس آن ساخته می شود.

« برد فرمن» کارگردانی این اثر را بر عهده گرفته است. رمان « سرباز» درباره ی فعالیت های مامور سابق سازمان سیما « جک مورگان» است که به رمزگشایی پرونده های تأثیرگذارترین چهره های جهان می پردازد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، جیمز پترسون خود یکی از تهیه کنندگان این سریال ۱۳ قسمتی خواهد بود.

« جان مک لاگلین» نویسنده ی فیلم اسکاری « قوی سیاه» ، تاکنون فیلمنامه ی دو قسمت از « سرباز» را به نگارش درآورده است.

رابرت دنیرو اولین بازیگر سینما است که با فیلمی که اکثرا دیالوگ های غیرانگلیسی داشتند، موفق به کسب اسکار شد. وی برای فیلم « راننده تاکسی» نامزد اسکار شد و دومین جایزه اسکار خود را با فیلم « گاو خشمگین» به دست آورد و در سال ۱۹۹۲ با فیلم « تنگه وحشت» برای ششمین بار نامزدی اسکار را تجربه کرد.

دنیرو تاکنون در ۸۰ فیلم سینمایی بازی کرده و افتخارات فراوانی به دست آورده است. این هنرپیشه صاحب نام در سال ۱۹۸۱ برای فیلم « گاو خشمگین» بهترین بازیگر مرد جوایز گلدن گلوب شد، در سال ۱۹۹۳ شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز را گرفت، در سال ۲۰۰۰ جایزه یک عمر دستاورد سینمایی سن سباستین را گرفت و در سال ۲۰۰۸ جایزه مشارکت چشم گیر در صنعت سینما را از « کارلووی واری» دریافت کرد.