این مرد کلاهبردار حرفه ای را می شناسید ؟ . این کلاهبردار حرفه ای 6 استان ایران را به هم ریخته بود. اگر این کلاهبردار حرفه ای را می شناسید پلیس را در جریان بگذارید.


 سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم  با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم اظهار کرد: متهم  خود را کارمند یکی از دستگاه‌های امنیتی معرفی می کرد و  با انجام مانور متقلبانه و ادعای گرفتن وام کم بهره از برخی افراد، مبالغی را دریافت کرده و متواری شده بود که با طرح شکایت مالباختگان، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

 

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی استان اقدامات گسترده پلیسی انجام و مشخص شد متهم در شهرهای مختلف کشور از جمله محمودآباد مازندران، زنجان، کرج، تهران، اصفهان و مرکزی تردد داشته و در حال کلاهبرداری به روش‌های مختلف بوده و در مکان ثابتی اقامت ندارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم، تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی، متهم در یکی از محورهای مواصلاتی و قبل از ورود به استان دستگیر شد.

وی با بیان این که تاکنون ۷ نفر شاکی در این رابطه شناسایی شده اند، رقم کلاهبرداری از افراد مذکور را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار اسماعیلی با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم گفت: مالباختگان می‌توانند برای طرح شکایت با شماره ۰۲۵۲۲۸۲۱ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.