تا چندسال پیش مفهوم اتوبار و موسسه حمل و نقل معنای چندانی در جوامع نداشت اما امروزه با افزایش اهمیت و ارزش بارها و نیاز به سرعت در حمل و نقل اثاثیه، موسسه های حمل و نقل مختلفی تشکیل شد که یکی از این موسسه ها که تا امروز توانسته بخش زیادی از مشتریان را به خود اختصاص دهد منتخب بار نام دارد. منتخب بار با 28 سال سابقه درخشان  و یکی از بزرگ ترین اتوبارهای تهران می باشد که خدمات حمل بار و اثاثیه را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز ارائه می کند.

d1

اتوبار شرق تهران منتخب بار به صورت کاملا تخصصی و با کمک پرسنل کارکشته و مجربی که در اختیار دارد، انواع خدمات مربوط به باربری و اتوبار را برای شما عزیزان انجام داده و همواره در مسیر کسب رضایت مشتریان خود گام برمی دارد. همان طور که می دانید فرآیند حمل و نقل اسباب و اثاثیه نیازمند یک فرآیند برنامه ریزی شده و دقیق است که افراد عادی قادر به پیاده سازی آن به بهترین شکل نیستند.

از این رو، ما مفتخریم اعلام کنیم که شرکت حمل بار منتخب بار به صورت کاملا تخصصی و تضمین شده این کار را برای شما از صفر تا صد انجام می دهد. بسته بندی بار، حمل بار بین شهری، حمل بار به شهرستان، حمل اسباب و اثاثیه منزل و ... تنها گوشه ای از خدمات این موسسه بزرگ و معتبر است. از جمله ویژگی های موسسه و حمل و نقل منتخب بار می توان به رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در طول فرآیند انجام کار، احترام به مشتریان و نظرات آن ها در زمینه حمل بار، آموزش نیروهای کارکشته به منظور رسیدن بالاترین بازدهی و بهترین کیفیت، خوش قولی و تعهد به انجام کار در زمان مقرر، ارائه قیمت های منصفانه و ... اشاره نمود.

 

مناطق تحت پوشش حمل اثاثیه منزل منتخب بار

موسسه و حمل و نقل منتخب بار با ارائه سرویس دهی به صورت شبانه روزی، بهترین خدمات را در زمینه اسباب کشی به مشتریان خود عرضه می کند و اگر شما هم جزو کسانی هستید که در محدوده شرق و شمال تهران آن به دنبال یک باربری مطمئن و معتبر هستید، منتخب بار بهترین پیشنهادی است که می توانید آن را بررسی کنید.

این موسسه عنوان برترین مرکز حمل بار در شرق تهران، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده و با کادر مجربی که در اختیار دارد، همواره بالاترین ضریب امنیت و کیفیت را در جابجایی اثاثیه شما ارائه می کند.

  • حمل بار در ازگل
  • حمل اثاثیه منزل در پاسداران
  • حمل اثاثیه منزل در حکیمیه
  • باربری کامرانیه
  • حمل اثاثیه منزل در مجیدیه
  • حمل اثاثیه منزل در سعادت آباد
  • حمل اثاثیه منزل در قیطریه
  • حمل اثاثیه منزل در نارمک
  • حمل اثاثیه منزل در تهرانپارس ، اتوبار تهران پارس
  • حمل اثاثیه منزل در نیاوران
  • حمل اثاثیه منزل در هروی

برای حمل بار و اثاثیه خود می توانند با شماره تماس های موسسه منتخب بار 77005300 و 77008999 در ارتباط باشند تا از خدمات تخصصی این موسسه برخوردار شوند.

 

d2

چرا حمل و بار اثاثیه منزل منتخب بار؟

موسسه حمل و نقل منتخب بار تمام فرآیند باربری را از حمل و نقل و بسته بندی تا چیدمان در دست می گیرد و شما در تمام این مدت روی کار پرسنل ما نظارت خواهید کرد. برنامه ریزی فرآیند اثاث کشی به شکلی است که ابتدا وسایل خانه توسط شما یا پرسنل منتخب بار از قبل جمع و آماده بسته بندی می شود. سپس با بسته بندی این وسایل، ملزومات شکستنی و سایر وسایل مشخص شده و آماده حمل و نقل می شود.

حمل و نقل بارها و اثاثیه منزل، علاوه بر قدرت زیاد به تمرکز و کاربلدی نیز نیاز دارد. چرا که این وسایل نباید کوچکترین برخوردی با در و دیوار داشته باشد. همچنین وسایل شکستنی، باید به طور دقیق و آرام جابجا شود تا دچار ترک خوردگی یا شکستن نشود.

 

پس از جابجایی وسایل از داخل خانه به داخل کامیون، نوبت به عزیمت از خانه قدیم به خانه جدید است. در طول مسیر، رانندگان حرفه ای ما با شهرشناسی قوی و سابقه طولانی مدتی که در امر رانندگی دارند، به بهترین شکل مسیر را طی کرده تا اثاثیه به محل جدید منتقل شود.

سپس با انتقال اثاثیه به محل جدید، کار باربری تمام شده و اگر این فرآیند مورد تائید شما قرار گرفت، تسویه حساب صورت می پذیرد. موسسه حمل و نقل منتخب بار همواره در راستای کسب رضایت مشتریان خود قدم برداشته و با ارائه خدمات تضمینی و باکیفیت، سعی در کسب نمره قبولی از شما عزیزان را دارد.