نگهداری از 4 قلو سخت است. تامین مخارج نگهداری از 4 قلو کار دشواری برای پدر و مادر است.     


 بهادر مهکی رئیس اداره بهزیستی رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم از دریافت کمک‌های مادی و معنوی برای خانواده رباط‌کریمی که به تازگی صاحب فرزندان چهارقلو شدند، خبر داد و اظهار کرد: پس از ارسال گزارش تسهیل‌گر اداره بهزیستی، شش عدد سکه تمام بهار آزادی به همراه یک جلد قرآن کریم و یک عدد چادرنماز به این خانواده تحویل شد. همچنین علاوه بر این هدایا، مقداری شیر خشک و پوشک نیز وجود داشت.

مهکی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان رباط‌کریم هم کمک‌های ارزشمندی به این خانواده داشتند، تصریح کرد: خیرین شهرستان رباط‌کریم، مبلغ ۳۵ میلیون ریال وجه نقد، مقداری شیر خشک و پوشک ارسال کردند که با هماهنگی رابط بهزیستی تحویل این خانواده عزیز و محترم شد. همچنین مقرر شد تا اداره بهزیستی شیر خشک و پوشک این ۴ نوزاد را به‌صورت ماهیانه حمایت کند.

رئیس اداره بهزیستی رباط‌کریم ادامه داد: پس از تشکیل پرونده‌ها برای چهارقلوها برای آن‌ها شیر خشک و پوشک تهیه‌شده و ان شالله تا سن 6 سالگی این کودکان تحت حمایت سازمان بهزیستی خواهند بود.

وی بیان کرد: این اولین چهارقلو در شهرستان رباط‌کریم است و قبلاً چند سه‌قلو و دوقلو تحت پوشش این سازمان قرارگرفته‌اند. تا جایی که بتوانیم به خانواده چهارقلوی دختر رباط‌کریمی کمک خواهیم کرد.

مهکی در پایان با اشاره به متراژ پایین منزل این خانواده شریف که حدود 45 متر است، تصریح کرد: ان‌شالله با کمک خیران شهرستان منزلی بزرگ‌تر برای این خانواده رباط‌کریمی تهیه خواهد شد.