به گزارش پ ارس به نقل از فارس، سرهنگ منصور میرزاییان امشب در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای و پایگاه های مقاومت مساجد، اظهار داشت: در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه ثارالله برای جبران مالی و جایگزینی افرادی که ماهواره خود را تحویل دهند، به آنها گیرنده های دیجیتال شبکه های داخلی را اهدا می کند.

وی افزود: حوزه استحفاظی سپاه ناحیه ثارالله میدان آزادی، امام حسین (ع) ، پارامونت، سینما سعدی، چمران، میدان دانشجو، عادل آباد، میانرود، بخش ارژن، جوادیه و دینکان را زیرپوشش دارد.

میرزائیان ادامه داد: از ۱۶ مرکز تجاری بزرگ شیراز ۱۳ مرکز در حوزه استحفاظی سپاه ناحیه قرار دارد و از ادارات ۷۰ اداره در همین محدوده هستند.

به گفته وی، مراکز علمی و دانشگاهی و بلوار چمران نیز در همین محدوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله اضافه کرد: در برخی موارد بلوار چمران و مراکز تجاری به شدت متأثر از فضایی هستند که ماهواره ها ترویج می کنند و برخی رفتارها مانند زمان پیروزی تیم فوتبال نشان داد که نباید به ماهواره چندان خوشبین بود.

وی خاطرنشان کرد: ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی که ماهواره به وجود می آورد، ضرورت همدلی ائمه جماعات، مساجد و پایگاه های مقاومت در مقابله با این پدیده شوم را نشان می دهد.

میرزائیان تصریح کرد: در بحث ماهواره و اثرات آن تحقیقاتی انجام شد و شورای امر به معروف سپاه ناحیه در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: بسیج مصمم است با همراهی و همکاری مردم در این زمینه ورود جدی پیدا کرده و در قالب ارشادی به مقابله با این پدیده برود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در پایان با اشاره به استقبال مردم در یک مقطع از طرح تحویل ماهواره، ابراز داشت: بسیاری از دارندگان ماهواره با روشنگری های ائمه جماعات و بسیج به عوارض برنامه های بیگانه برای خانواده خود آگاه شده و ترجیح می دهند از طریق شبکه های مجاز دیجیتال مسابقات فوتبال یا شبکه های استان های دیگر را تماشا کنند.