به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهران مدیری کارگردان و بازیگر« ویلای من» که با اندکی تأخیر به جلسه قرعه کشی رسیده بود، با پوزش از حضار و اعلام اینکه در وزارت ارشاد بود، گفت: خوشحالم که خوش قولی ما برای اهدای جوایز ادامه پیدا کرد و باید به اطلاع برسانم که « ویلای من» حدود یک ماه پیش تا قسمت ۴۰ فیلمبرداری شد و به طور کلی به پایان رسید. ما در پلاتویی خداحافظی کردیم و این کار پایان دارد. امیدواریم بتوانیم ویلای سوم را در زمان مقرر اهدا کنیم.

مدیری افزود: در این سریال به من خوش گذشت و سعی کردم این خوشی را به گروه منتقل کنم. همکاری ما با گلرنگ رسانه بسیار شیرین بود و واقعا کار را از خودشان می دانستند. ما از لحاظ مالی، تبادل نظر و پخش دچار دغدغه نبودیم و همچنین دوستان در وزارت ارشاد هم همکاری بسیار خوبی کردند. امیدواریم کار بعدی را هم بتوانیم با گلرنگ رسانه انجام بدهیم و در آن خوش قول باشیم.

برزو ارجمند نیز دیگر بازیگر سریال« ویلای من» در این مراسم عنوان کرد: این سریال یکی از بهترین کارهای ما از لحاظ اقتصادی بود و دستمزد ما به موقع پرداخت شد و کل بار سریال بر دوش مهران مدیری بود.

گفتنی است در این مراسم ویلای دوم سریال« ویران من» نصیب کمال حاسبی از ارومیه شد. این در حالی بود که اولین شماره گرفته شده، در دسترس نبود و گروه« ویلای من» برای او جایزه ای در نظر گرفتند اما ویلا نصیب او نشد. همچنین جایزه ۱۰ میلیون تومانی این سریال به هاشم گرشاسبی از تهران رسید.