به گزارش پارس ، علی سرتیپی، مدیر پخش" چه خوبه برگشتی" در گفت وگو با تسنیم، گفت: فیلم سینمایی" چه خوبه برگشتی" به کارگردانی داریوش مهرجویی موفق شد تا شب گذشته در ۳۵ سینمای کشور به فروش ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومانی برسد.

« چه خوبه برگشتی» داستان فرزاد دندانپزشکی است که پس از سال ها به ایران می آید تا دور از مسائل و آشفتگی زندگی اش به آرامش برسد. همزمان با ورود او به کشوریک شی مرموز شبه فضایی پدیدار می شود و پای خانم دکتر یاسمین و سنگ های جادویی اش را به ماجرایی باز می کند که رفاقت دیرینه فرزاد و کامبیز را که سالهاست در همسایگی هم کنار دریا زندگی می کنند، به جدالی بیهوده می کشاند ولی…

رضا عطاران، مهناز افشار، حامد بهداد، رویا تیموریان، مسعود رایگان، حسن پورشیرازی و… از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آخرین فیلم مهرجویی با انتقادات فراوانی از سوی منتقدان مواجه شده است و پس از فیلم های سینمایی" رسوایی" ، " حوض نقاشی" و" تهران ۱۵۰۰" ، به عنوان فیلم میلیاردی سینمای ایران محسوب می شود.

سرتبپی همچنین گفت: فیلم سینمایی « گذشته» آخرین ساخته اصغر فرهادی نیز به فروش ۷۸۰ میلیون تومانی در سینماهای تهران و شهرستان ها دست یافت.

« گذشته» داستان یک مرد ایرانی است که همسر فرانسوی خود را به همراه دو فرزندش ترک می کند تا به سرزمین مادری خود بازگردد. در همین حین، زنش یک رابطه جدید را آغاز می کند، واقعیتی که شوهرش با درخواست طلاق زن، با آن مواجه می شود.

بره نیس بژو، علی مصفا، طاهر رحیم و پولین بارله، بابک کریمی از جمله بازیگران این فیلم هستند که در آن ایفای نقش کرده اند.