به گزارش پارس ، به نقل ازبانی فیلم؛ تصویربرداری مجموعه « روبیک» به کارگردانی مهیار عبدالملکی و تهیه کنندگی حسین بخشی پور از چهارشنبه هفته گذشته در پارک پرواز سعادت آباد آغاز شده و چند خیابان در مرکز شهر و باشگاه دیپلمات لوکیشن های بعدی گروه بوده است. ضمن اینکه امروز نیز تصویربرداری در اداره آگاهی پیگیری می شود و طی چند روز گذشته نیز فریبا نادری و پریناز ایزدیار مقابل دوربین رفته اند.

از بازیگران اصلی این سریال که قرار است از شبکه نمایش خانگی عرضه شود، می توان به اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، فریبا نادری، سارا خوئینی ها، امیرعباس محسنی، پریناز ایزدیار، آرمان صورتگر، حمیدرضا نعمتی، زهرا پیرهادی، عباس جمشیدی فر، شهاب شادانی، هانیه غلامی، لادن سلیمانی، امید صادقی، محسن ابراهیم و… اشاره کرد.

« روبیک» که اولین تجربه سریال سازی عبدالملکی محسوب می شود داستان مأموران بالا رتبه نیروی انتظامی را روایت می کند که به دنبال کشف مواد مخدر مسموم هستند. این مواد بسیار کشنده بوده و از سوی دیگر مصیب که خود فروشنده خرده پای مواد مخدر است متوجه این امر می شود. فرزندان مصیب، ترگل و ملاحت و پسر بزرگترش منصور هرکدام به نحوی درگیر ماجراهایی می شوند که در ادامه داستان اتفاقات دیگری رقم می خورد… .

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسنده: زهرا پیرهادی، بازنویسی: ایمان افشاریان، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی: حمیدرضا نعمتی، مدیر تصویربرداری: محمد فضیله، طراح صحنه و لباس: علی مربی، صدابردار: آرش برومند، طراح چهره پردازی: آرمین اسماعیلی، مدیر تولید: سعید مهتاب، جانشین تولید و مدیر تدارکات: محمد عبدالملکی، عکاس: ریحانه زنگنه، منشی صحنه: سمیه شهرابی، خواننده تیتراژ: محسن ابراهیم.