به گزارش پارس ، به نقل از ایسنا، اگر در آینده که تلفنی از یک راننده تاکسی گمشده یا دوستی که شما را در میان جمعیت پیدا نکرده، دریافت کردید می توانید موقعیت دقیق خود را با دقت دو متر با استفاده از یک کد سه حرفی ارسال کنید.

سرویس What۳words تمام جهان را به ۵۷ تریلیون جعبه سه متر مربع تقسیم کرده و به هر نقطه موقعیت یک کد یا آدرس را با استفاده از سه لغت واژه نامه انگلیسی داده است.

برای مثال کد « limit. broom. flip» شما را مستقیم به نقطه دقیقی در مرکز پارک رجنتز لندن خواهد برد.

سنجاق w۳w قابل حرکت بر روی نقشه گوگل بوده و کد را برای نقطه دقیق که سنجاق در آن قرار گرفته نشان خواهد داد.

متناوبا کاربران می توانند سایت را برای مناطق یا نشانی ها به منظور یافتن کد موقعیت جستجو کنند. همچنین می توان سه کلمه تصادفی را که با یک نقطه از هم جدا شده اند برای یافتن یک موقعیت غافلگیرکننده وارد کرد.

هنگامی که موقعیت شناسایی شد، از طریق ایمیل، سایتهای اجتماعی یا سیستم های جی پی اس قابل اشتراک گذاری است.

این سرویس بر روی مرورگرهای وب و همچنین برنامه های آندروید و iOS قابل دسترسی است.

شرکت مستقر در لندن این سایت را به عنوان یک جایگزین دقیق تر برای ترکیب کنونی کدپستی، خیایان و شماره خیابان برپا کرده است.

برای مثال هنگامی که خانه های جدید ساخته می شوند، افزودن کد پستی به سیستم ناوبری ماهواره ای و سایر سیستمها ماهها طول می کشد. همچنین مناطق دور از جاده نیز به سختی قابل شناسایی هستند.

این سرویس همچنین به دنبال معرفی یک سیستم نشانی است که در هر جای جهان کار می کند؛ کدپستی و نشانی های کنونی در هر کشور متفاوت است.

اگرچه سرویسهای جی پی اس در حال حاضر با دقت هر منطقه در زمین را نشان می دهند، سرویس what۳words همچنین به یاد سپاری را نسبت به مختصات پیچیده آسانتر می کند.

اگر کاربران به دنبال آدرس دقیق تر تا یک متر هستند، این شرکت کدهای یک کلمه ای را نیز به فروش می رساند. برای مثال خریداران می توانند مکعب سه متر در سه متر را که درب ورودی آنها در آن قرار گرفته به شکل *thejonesresidence تغییر نام دهند.

صاحبان کسب و کار نیز می توانند یک کد تجاری منحصربفرد یک کلمه ای را برای هر کدام از ساختمانهای خود بخرند.

کدهای تک کلمه ای سالانه ۹۹ پنی هزینه داشته و می تواند به هر نام که خریداران در نظر دارند، ثبت شوند.