به گزارش پ ارس به نقل از فارس، نادر خورسند عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان کشف ۳۹۶ دست ورق های قمار در حومه آستارا را از جمله اقدام های مهم ذکر کرد.

وی کشف مقدار مذکور آلات قمار را حاصل تماس های مردمی عنوان کرد و گفت: مردمی که در منزل خود اقدام به نگه داری آلات و ادوات قمار می کرد توسط ماموران پاسگاه ویرمونی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آستارا، با بیان اینکه هماهنگی های لازم با مقام های قضایی برای بازرسی از منزل متهم صورت گرفت، اذعان کرد: پس از دریافت مجوز ورود به منزل توسط مقام قضایی به منزل مظنون تعداد ۳۹۶ دست ورق توسط ماموران از منزل وی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به نظارت ماموران بر اماکن عمومی در بازدیدهای مستمر از صنوف مختلف آستارا، تصریح کرد: در این بازدیدها در مجموع تعداد ۱۹۳ عدد علایم و نوشته های شیطان پرستی، یک هزار و ۴۷ حلقه سی دی مبتذل، ۴۲۰ ثوب لباس های منقوش به تصاویر مبتذل کشف شد.

خورسند با تصریح بر اینکه تعداد ۴۹ عدد مانکن غیر متعارف از واحدهای صنفی آستارا جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۲۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در این شهرستان پلمب شدند.

وی، درباره توقیف خودروهای متخلف و موتورسیکلت در آستارا، اذعان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در هفته گذشته یک هزار و ۲۳۰ مورد راننده متخلف را اعمال قانون کردند.

این مسئول، افزود: در این راستا تعداد ۲۸ دستگاه خودرو و ۳۷ دستگاه موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی توقیف شدند.

خورسند، توقیف تعداد ۷۶ دستگاه موتورسیکلت را به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی و اعمال قانون رانندگان متخلف به خاطر عبور از چراغ قرمز و عبور ممنوع را از دیگر اقدام های پلیس آستارا در مدت مذکور ذکر کرد.